Med tanke på svensk frukost-tråden, så en kaviarmacka är aldrig felFunderar på om jag ska tina löjrom till imorgon. Kommer jag vara sugen på en löjromsfrukost när jag vaknar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Med tanke på svensk frukost-tråden, så en kaviarmacka är aldrig felFunderar på om jag ska tina löjrom till imorgon. Kommer jag vara sugen på en löjromsfrukost när jag vaknar?
Kommer det från rätt källa och med rätt mening är det helt okej! Särskilt om du blev glad.Kakorna blev en succé på jobbet igår
Bakar ganska ofta och tar med, grabbarna blir så himla glada så det är kul
Min favoritgubbe sa till en annan kollega, vilken tjej hon är, kan baka och så det där skrattet!
Ja, det går säkert att tolka mansgrisigt och yada yada om man vill men det är det verkligen inte, jag blev uppriktigt glad. Är bara män i teamet och så jag, har aldrig blivit behandlad med annat än respekt
Kommer det från rätt källa och med rätt mening är det helt okej! Särskilt om du blev glad.
Jag tycker inte att det var en särskilt problematisk kommentar, mest trevlig! Jag skulle också bli glad om någon tyckte jag hade ett trevligt skratt och gillade mina kakor. Att eventuellt säga "människa/person" istället för tjej känns som överkurs att störa sig på.Ja, jag känner ju honom bra så jag vet att det bara är beröm och inte menat som glad, kåt och tacksam som borde stå fastkedjad vid spisen
Jag känner mig bara uppskattad och omtyckt
Jag tycker inte att det var en särskilt problematisk kommentar, mest trevlig! Jag skulle också bli glad om någon tyckte jag hade ett trevligt skratt och gillade mina kakor. Att eventuellt säga "människa/person" istället för tjej känns som överkurs att störa sig på.
Den här kanske? Eller färgen kanske inte är on point
https://www.ellos.se/vila/omlottkla...EmuZfr6AfleKgtpkq6oaApSzEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Kollat Zalando?
Vill vi veta vad? Jag misstänker levande kattmat.Ngn av katterna äter ngt som knastrar
Vill vi veta vad? Jag misstänker levande kattmat.