Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kakorna blev en succé på jobbet igår 🤩
Bakar ganska ofta och tar med, grabbarna blir så himla glada så det är kul 😁
Min favoritgubbe sa till en annan kollega, vilken tjej hon är, kan baka och så det där skrattet!
Ja, det går säkert att tolka mansgrisigt och yada yada om man vill men det är det verkligen inte, jag blev uppriktigt glad. Är bara män i teamet och så jag, har aldrig blivit behandlad med annat än respekt 🙏
 
Kakorna blev en succé på jobbet igår 🤩
Bakar ganska ofta och tar med, grabbarna blir så himla glada så det är kul 😁
Min favoritgubbe sa till en annan kollega, vilken tjej hon är, kan baka och så det där skrattet!
Ja, det går säkert att tolka mansgrisigt och yada yada om man vill men det är det verkligen inte, jag blev uppriktigt glad. Är bara män i teamet och så jag, har aldrig blivit behandlad med annat än respekt 🙏
Kommer det från rätt källa och med rätt mening är det helt okej! Särskilt om du blev glad.
 
Ja, jag känner ju honom bra så jag vet att det bara är beröm och inte menat som glad, kåt och tacksam som borde stå fastkedjad vid spisen 😅
Jag känner mig bara uppskattad och omtyckt 😊
Jag tycker inte att det var en särskilt problematisk kommentar, mest trevlig! Jag skulle också bli glad om någon tyckte jag hade ett trevligt skratt och gillade mina kakor. :D Att eventuellt säga "människa/person" istället för tjej känns som överkurs att störa sig på.
 
Jag tycker inte att det var en särskilt problematisk kommentar, mest trevlig! Jag skulle också bli glad om någon tyckte jag hade ett trevligt skratt och gillade mina kakor. :D Att eventuellt säga "människa/person" istället för tjej känns som överkurs att störa sig på.

Ja, jag ville mest vara övertydlig så ingen skulle misstolka 😊

Är lite gnäll ibland om att det är väldigt mycket mer spring nere hos oss på gubbar från andra avdelningar sen jag började 😂
Men det stör inte mig alls, de är bara gulliga. Jag är ju dessutom fortfarande ganska ny och saknar mycket rutin så jag ser bara fördelar med att hålla mig väl med dem så får jag lite extra bra hjälp när jag behöver den 😁
Det finns en anledning att det ofta är jag som får gå och fråga efter saker, då blir det löst utan gnäll 😂
 
Det är väder..

DSC_0130.webp


:meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 251
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 272
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 260
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 071
· Visningar
34 455
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp