Tack för din input, nej förstår ju att hon undrar men blir lite mycket med ett sms varannan timme typJag är själv övernojig för att lämna min häst men inte fasen håller jag på sådär, finns ju gränser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för din input, nej förstår ju att hon undrar men blir lite mycket med ett sms varannan timme typJag är själv övernojig för att lämna min häst men inte fasen håller jag på sådär, finns ju gränser.
Ja de är hemma o går mest i hagen då det är unghästar, så inga nya rutiner eller något utan allt är "som vanligt". Hon vill dubbelkolla att jag kommer ihåg allt de ska äta osv men har ju fodrat dem massa förut så varför skulle jag glömma nu :OEn uppdatering om dagen känns ju skönt men väljer man att vara borta två veckor - och hästarna är tillsammans i sin vanliga miljö i övrigt? - kan jag hålla med om att man får klara av att behärska sig lite eller så kan man stanna hemma.
Jag har tänkt fråga om en uppdatering när jag lämnat unghästen och han ska släppas ihop med en ny hagkompis i morgon, för det är ändå nervöst innan man vet att de kommer överens och att ingen är skadad eller uppstressad. Men när jag vet att han har kommit tillrätta i sin nya miljö så får jag ju stålsätta mig - även om det känns jobbigt! - och låta utbildaren jobba i fred och själv välja när hon hör av sig.
men fy, låt bli och åk om du ska hålla på sådär känner jag.Tack för din input, nej förstår ju att hon undrar men blir lite mycket med ett sms varannan timme typ
Rita hur du vill att den ska se ut! Finns många bra googlare härJag försöker hitta en klänning. Den ska vara smaragdgrön, minst knälång, ha ärm, vara lite festlig med typ glitter eller spets och helst ha en fin urringning.
Det går typiskt skitdåligt
Håller med dig!men fy, låt bli och åk om du ska hålla på sådär känner jag.
Så kan min stallägare också bli typ ”glöm inte fylla på vatten, det är varmt ute”.Ja de är hemma o går mest i hagen då det är unghästar, så inga nya rutiner eller något utan allt är "som vanligt". Hon vill dubbelkolla att jag kommer ihåg allt de ska äta osv men har ju fodrat dem massa förut så varför skulle jag glömma nu :O
Haha vad klokt! Ska göra det med, och skicka henne något ikväll o förtydliga att jag inte är tillgänglig för henne på sms 24/7Så kan min stallägare också bli typ ”glöm inte fylla på vatten, det är varmt ute”.
Så jag skickar ETT sms dagligen när hon är iväg: ”De lever.”
Jag ska aldrig åka och shoppa igen. Fy! Tur jag fick 1 kg godis från hemmakväll med mig hem, så jag kan trösta mig.
Ja jag handlar det mesta (läs, allt) över nätet men behövde få tag i nya strumpbyxor innan helgen.. jag fick köpt allt jag skulle ha men, jösses, vad dränerande det är! Och det var inte ens mycket folk. Jag tror det är alla intryck och ALLA GREJER! Vad ska folk med allt till? Varför finns det ens så mycket saker?!Så kände jag också efter senaste shoppingturen, totalt vidrigt. Var inne i varenda klädaffär i ett helt köpcentrum och det enda jag kom hem med var nya brandvarnare och öl till maken.
Beställde sedan två mysiga stickade tröjor på nätet som kom igår, var supermjuka, snygga och passade perfekt och nu känner att jag att jag kanske håller mig till nätshopping framöver trots allt
Smaragdrgrönt verkar vara väldigt inne på bl.a. Mango i år, jag har köpt både en blus och en kappa i den färgen där den här hösten. Har nu kärat ner mig i följande två klänningar: https://shop.mango.com/gb/women/dresses-and-jumpsuits-short/flowy-chiffon-dress_37037726.html och https://shop.mango.com/gb/women/dresses-and-jumpsuits-short/velvet-crossed-dress_37059078.htmlDen är fin men jag vill ha mer åt det smaragdgröna hållet
Hunden är omåttligt intresserad av diskbänksskåpet. Det prasslar och knaprar där emellanåt. Katten struntar i det..Vill vi veta vad? Jag misstänker levande kattmat.