Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har sorg och har varit på högvarv i flera veckor nu, inte så konstigt att du är helt utmattad. Det kommer efter nu när det mesta är avklarat. Ta hand om dig, vila och resten finns kvar när du fått vila lite och slickar såren.Borde sätta fart men är hel slut. Trots att jag sov till halv 8 efter att jag ställt om klockan.
Tänkt hinna en del hemma men tror jag skippar det. Får bli en annan dag.
Det gjorde jag! Såå skönt. Tack för peppen! Gött att du tog dig hem med. Jag planerar redan nu att flexa imorgon också om det blir läge, jobbet är verkligen inte energigivande just nuÅkte du hem?
Det gjorde jag. Ångrar mig inte en sekund.
Ska vara hästvakt fr.om idag åt stallkompisen två pållar i 2 veckor. Hon håller redan på o sms-bombar o är orolig för hur de mår. Hoppas inte hon ska göra det hela tiden, får nippran av o höra telefonen ligga o plinga
Smart tänkt, tack! Det ska jag göra, försöka säga på ett snällt sättKan vara bra att vänligt påpeka detta
Kanske komma lverens om att du uppdaterar hen en gång per dag?
Dag 2 i Stockholm. Startat dagen med hotellfrukost och nu är det iväg till kontoret i Sundbyberg. Blir nog en bra dag på jobbet tror jag.
Jag är själv övernojig för att lämna min häst men inte fasen håller jag på sådär, finns ju gränser.Ska vara hästvakt fr.om idag åt stallkompisen två pållar i 2 veckor. Hon håller redan på o sms-bombar o är orolig för hur de mår. Hoppas inte hon ska göra det hela tiden, får nippran av o höra telefonen ligga o plinga
Ska vara hästvakt fr.om idag åt stallkompisen två pållar i 2 veckor. Hon håller redan på o sms-bombar o är orolig för hur de mår. Hoppas inte hon ska göra det hela tiden, får nippran av o höra telefonen ligga o plinga