Litar inte riktigt på det heller problemet är att jag är så pass arg nu att jag är rädd att jag ska ställa till med kaosKan du inte kosta på dig en taxi? Jag tycker att du är värd det. ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Litar inte riktigt på det heller problemet är att jag är så pass arg nu att jag är rädd att jag ska ställa till med kaosKan du inte kosta på dig en taxi? Jag tycker att du är värd det. ❤
Har tandvärk i handen som blev lagad idag. Tagit lite värktabletter, men hjälper inte.
Lite less.
Japp, fungerade inte alls. Men hittade en citodon sedan sist jag hade tandvärk som jag tog, det hjälpte!Har du kombinerat ipren och panodil? Brukar krävas vid tandvärk
Aj fan. Hjälpte inte mig heller när jag hade det men det var ju infektion under....Skönt!Japp, fungerade inte alls. Men hittade en citodon sedan sist jag hade tandvärk som jag tog, det hjälpte!
Så förhoppningsvis får jag sova inatt.
Är väldigt smärtkäslig, speciellt när det gäller tänder tyvärr.
Sitter hundvakt till nångång efter jul ... katten (6 år) är måttligt glad över en 9månaders valpJag fryyyyyser.
Och på fredag sitter jag hundvakt. Åt en diskbråcksopererad fralla.
Hur går det för dig @Hoarfrost
Skönt att du är hemma
Anlände precis hemma. Tänker lägga mig i sängen direkt, fullkomlig härdsmälta i huvudet nu. Men jag är lugn.
I morgon måste jag ringa mamma och be om ursäkt för mitt beteende när hon ringde förut.
Har du kollat Asos? De har MYCKET klänningar
Den här kanske? Eller färgen kanske inte är on pointYes. Hittade inget där heller. Eftersom de har så stort utbud så kan jag iofs ha missat någon men ändå
Kollat Zalando?Yes. Hittade inget där heller. Eftersom de har så stort utbud så kan jag iofs ha missat någon men ändå