R
Raderad medlem 68338
Ska leverera oljemålning i ösregn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kollat Asos? De har MYCKET klänningarJag försöker hitta en klänning. Den ska vara smaragdgrön, minst knälång, ha ärm, vara lite festlig med typ glitter eller spets och helst ha en fin urringning.
Det går typiskt skitdåligt
Så gulligt att du frågar
Det går bra! Har jobbat en månad nu, har jättefina kollegor som är väldigt måna om mig, jobbar i det tempo jag klarar av och kan ta paus när jag vill
Hästen är såld till en elev till min tränare. Kunde inte blivit bättre, han bor bara några kilometer från mig hos en hästkunnig familj med eget stall och vana av unghästar. Tjejen är tuff men samtidigt mjuk och fin i sin ridning, precis vad han behöver för att inte ta över. Han är en liten skurk som visade en del fula sidor jag inte sett tidigare när folk provred
Känner han att ryttaren är osäker eller har dålig balans vänder han och bockar av dem
Inga problem för denna tjej, de utvecklas varje pass och målet är ungponny SM i dressyr nästa år
Hoppas ställningarna försvinner imorgon så du kan hämta hem kattenBlir ingen katt. Jag mår inte bra alls. Vet inte hur jag ska ta mig hem.
Kan du inte kosta på dig en taxi? Jag tycker att du är värd det. ❤På väg hem till fots. Blir långt att gå 17km men jag litar inte på mig själv just nu. Kanske kan jag lugna mig på vägen och då hoppa på pendeln, går längs med så det blir lätt att ta sig till en station om jag lugnar mig.
Ta vara på dig och var försiktig.På väg hem till fots. Blir långt att gå 17km men jag litar inte på mig själv just nu. Kanske kan jag lugna mig på vägen och då hoppa på pendeln, går längs med så det blir lätt att ta sig till en station om jag lugnar mig.