Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så gulligt att du frågar ❤️
Det går bra! Har jobbat en månad nu, har jättefina kollegor som är väldigt måna om mig, jobbar i det tempo jag klarar av och kan ta paus när jag vill 😊

Hästen är såld till en elev till min tränare. Kunde inte blivit bättre, han bor bara några kilometer från mig hos en hästkunnig familj med eget stall och vana av unghästar. Tjejen är tuff men samtidigt mjuk och fin i sin ridning, precis vad han behöver för att inte ta över. Han är en liten skurk som visade en del fula sidor jag inte sett tidigare när folk provred 😅
Känner han att ryttaren är osäker eller har dålig balans vänder han och bockar av dem 😂
Inga problem för denna tjej, de utvecklas varje pass och målet är ungponny SM i dressyr nästa år 💫

Vad härligt att höra med både jobbet som anpassar sig efter din förmåga med tanke på vad som hänt ❤ och att det verkar bli jättebra för ponnyn med 🤗.
 
Hade en mastig fyratimmars föreläsning i förmiddags, efter en natt jag inte hade fick så mycket sömn.. så jag tänkte gud vad skönt att ta en powernap när jag kommer hem. Så jag satte alarm, och stensomnade. Vaknade nu kl 18:00… det var såååå skönt men lär ju bli svårt att somna inatt igen, 20 minuters nap blev ca 4 timmar :rofl: whooops
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 256
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 263
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 076
· Visningar
34 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp