Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte det var rimligt att jobba 100% (som elevassistent) tvÄ veckor efter jag brutit 6 revben för nÄgra Är sen. DÄ blev min lÀkare strÀng nÀr jag frÄgade om man kunde fÄ nÄgon medicin eftersom jag hade svÄrt att andas pÄ nÀtterna..Haha. IgenkÀnning pÄ den.
Min lÀkare i stort sett tvingade mig till sjukskrivning. Och hon har bistert sagt att jag ska sluta vara sÄ tapper.
Jag hade mÄtt uselt men bitit ihop och hon blev strÀng....
/mvh inbillningsfrisk
Oj! Vart bor du?Visa bifogad fil 104960
Winter is coming!
@Nepenthe Hoppas du kan fÄ en ny tid snabbt! Jag har fÄtt lÀra mig att försöka se pÄ mig sjÀlv som jag ser pÄ mina nÀrstÄende. Dvs, vilka rÄd/uppmaningar skulle jag gett en nÀrstÄende om hen mÄdde som jag gör just nu? Och försöka ge sig sjÀlv det rÄdet istÀllet.
I lÀngden vinner ingen, varken man sjÀlv eller samhÀllet, sÄ att man biter ihop tills man bryter ihop.
HĂ€r ska den tydligen komma inatt/imorgon, flera dmVisa bifogad fil 104960
Winter is coming!
Visa bifogad fil 104960
Winter is coming!
Jag jobbar runt LuleÄ. Det Àr dock sent med första snön, den brukar komma i oktober, eller om man har otur, redan i september.Oj! Vart bor du?
à h gÄr det bra att jobba igen?! och har det löst sig med hÀsten?Harry och jag har Àtit frukost
Jobba kvÀll Àr sÄ jÀkla skönt, speciellt sÄhÀr Ärs nÀr man fÄr hela dagen hemma i dagsljus Guld för vÀlmÄendet.
Att det bara Àr fyra arbetsdagar gör det ju inte sÀmre
Trivs med dagveckorna ocksÄ, bara jag kommer upp. Trevligt att Àta med sambon och ha soffhÀng pÄ kvÀllarna. TvÄskift Àr verkligen det bÀsta av tvÄ vÀrldar, vill aldrig byta
Gör det! DÄ ska jag vÄga ta för mig o Äka hem jag medFunderar pÄ att Äka hem. Har jobbat pÄ bra idag tycker jag. Och flex har jag att ta av. SÄ jag borde kunna Äka hem. Det Àr inte mycket att göra just nu.