Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men suck...
En helt främmande man hör av sig till mig på instagram. Han vill att vi ska gå på dejt. Jag frågar vem han är och var han bor. Det visar sig att han bor i andra änden av landet så jag säger att jag inte är intresserad. Han frågar då om vi kan vara vänner på instagram ändå. Jag svarar att jag inte är så intresserad av att sitta och maila och inte är intresserad av sociala medier.

Det var för några dar sedan och fick sedan ett meddelande där han säger hej. Sen fick jag ett surt meddelande om varför jag inte svarar. Jag skriver igen att jag inte är intresserad och fick något surt igen... får nog blocka.

Alltså..såhär var det ibland när man var på dejtingsidor. Att folk blir arga när man inte var intresserad. Här hör ju han av sig till en främmande människa och blir sur för att jag inte vill ha kontakt.
 
Älskar när det kommer mystiska människor till receptionen och ställer sig och glor. Man säger hej, de säger hej. Sen stirrar de på en i 5 minuter innan de säger "jag är lite tidig".
"Jaha, var ska du då?" undrar man. De svarar efter två minuter "Jag ska vara här klockan tolv"

:banghead:
Ditt jobb hade varit en perfekt dokusåpa.. Ibland hade jag så gärna velat vara en fluga på väggen. Alternativt praktikant för en dag utan filter.. 😁
 
Jodå jag har haft katten I 3 år, men hon har varit hos mamma i 6 månader pga ombyggnad av tak.
Har dock alltid tvivlat på min förmåga att vara bästa människan för mina djur. Ända sedan jag fick första katten när jag var 5 år 🙈
Jag har lite samma bekymmer. Men jag tror att det är just tvivel som gör oss till världens bästa matte. En strävan att alltid göra vårt bästa för våra älskade djur. Kunskap, ambitioner och kärlek.
Jag kan inte komma på vad som skulle vara bättre! ❤️
 
Idag fick bästa hästen nya skor; de gamla var slitna sa hovis 😁👍. Var ju så säker på att vintersko med snösula men eftersom det är så förbannat blött (öste ju ner idag igen), mjukt och även lerigt typ överallt👎får det vara men blev i alla fall skor med broddhål om mer normalt väder med kyla skulle råka komma 👍. Fick bli en kort skrittur på grusvägen i 20 min ikväll med en kompis och henneshäst: kändes lagom efter omskoningen och härligt mysigt 🥰.
Sen var det skönt med en dusch efter att ha varit blöt och gott med middag till Sveriges Mästerkock VIP :)
 
Lyckades ta mig igenom den långa föreläsningen på youtube som jag hittade tidigare idag, insåg också att en nära vän skulle ha nytta av den och hon blev jätteglad åt det tipset. Känner att jag har lärt mig massor(!) idag och är mer inspirerad än tidigare till att prova lite saker som jag funderat på ett tag. Upptäckte också att samma person har ett helt gäng små videoklipp med tips och tricks, och flera längre föreläsningar. Ska helt klart kolla på så många som möjligt!

Nu ligger jag i sängen med hundarna. Vi var precis ute i regnet på kvällsrastning och de var måttligt imponerade av vädret. Som tur är ska det inte regna imorgon iaf. Då ska jag också ta mig iväg till jobbet. Funderar lite på att testa att ta bussen till jobbet imorgon, för vägen dit är tråkig och enbart asfalt, och min ena fot bråkar igen och vill helst inte gå på asfalt. Det tar dock ungefär lika lång tid att ta buss som att gå, och bussen är dyr...
 
Lyckades ta mig igenom den långa föreläsningen på youtube som jag hittade tidigare idag, insåg också att en nära vän skulle ha nytta av den och hon blev jätteglad åt det tipset. Känner att jag har lärt mig massor(!) idag och är mer inspirerad än tidigare till att prova lite saker som jag funderat på ett tag. Upptäckte också att samma person har ett helt gäng små videoklipp med tips och tricks, och flera längre föreläsningar. Ska helt klart kolla på så många som möjligt!

Nu ligger jag i sängen med hundarna. Vi var precis ute i regnet på kvällsrastning och de var måttligt imponerade av vädret. Som tur är ska det inte regna imorgon iaf. Då ska jag också ta mig iväg till jobbet. Funderar lite på att testa att ta bussen till jobbet imorgon, för vägen dit är tråkig och enbart asfalt, och min ena fot bråkar igen och vill helst inte gå på asfalt. Det tar dock ungefär lika lång tid att ta buss som att gå, och bussen är dyr...
Bättre att betala en busstur ett par dagar än att fortsätta gå med foten tills den blir värre och kräver längre vilotid för att bli bättre tänker jag :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 269
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 079
· Visningar
34 604
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp