Jag har snart jobbat klart för idag. Lite annorlunda arbetstid men har haft VB-natt-introduktion
När jag kommit hem ska jag äta chips!
När jag kommit hem ska jag äta chips!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att du mår bättre snart. Både med förkylning och depression .Äter frukost nu
Stannar hemma tills onsdag pga förkylning och depressionen
ta hand om dig!Äter frukost nu
Stannar hemma tills onsdag pga förkylning och depressionen
Ditt jobb hade varit en perfekt dokusåpa.. Ibland hade jag så gärna velat vara en fluga på väggen. Alternativt praktikant för en dag utan filter..Älskar när det kommer mystiska människor till receptionen och ställer sig och glor. Man säger hej, de säger hej. Sen stirrar de på en i 5 minuter innan de säger "jag är lite tidig".
"Jaha, var ska du då?" undrar man. De svarar efter två minuter "Jag ska vara här klockan tolv"
Är det utan filter som gäller så hakar jag påDitt jobb hade varit en perfekt dokusåpa.. Ibland hade jag så gärna velat vara en fluga på väggen. Alternativt praktikant för en dag utan filter..
Jag har lite samma bekymmer. Men jag tror att det är just tvivel som gör oss till världens bästa matte. En strävan att alltid göra vårt bästa för våra älskade djur. Kunskap, ambitioner och kärlek.Jodå jag har haft katten I 3 år, men hon har varit hos mamma i 6 månader pga ombyggnad av tak.
Har dock alltid tvivlat på min förmåga att vara bästa människan för mina djur. Ända sedan jag fick första katten när jag var 5 år
Bättre att betala en busstur ett par dagar än att fortsätta gå med foten tills den blir värre och kräver längre vilotid för att bli bättre tänker jagLyckades ta mig igenom den långa föreläsningen på youtube som jag hittade tidigare idag, insåg också att en nära vän skulle ha nytta av den och hon blev jätteglad åt det tipset. Känner att jag har lärt mig massor(!) idag och är mer inspirerad än tidigare till att prova lite saker som jag funderat på ett tag. Upptäckte också att samma person har ett helt gäng små videoklipp med tips och tricks, och flera längre föreläsningar. Ska helt klart kolla på så många som möjligt!
Nu ligger jag i sängen med hundarna. Vi var precis ute i regnet på kvällsrastning och de var måttligt imponerade av vädret. Som tur är ska det inte regna imorgon iaf. Då ska jag också ta mig iväg till jobbet. Funderar lite på att testa att ta bussen till jobbet imorgon, för vägen dit är tråkig och enbart asfalt, och min ena fot bråkar igen och vill helst inte gå på asfalt. Det tar dock ungefär lika lång tid att ta buss som att gå, och bussen är dyr...