Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu finns inte hamstern Shino längre. 😓

Hittade honom väldigt dålig i buren idag. Han låg utanför sitt hus, andades tungt genom munnen, var alldeles kall och ville inte röra sig.
Så var nyss in till veterinären och avlivade honom.

Känns tungt, på en månads tid har jag fått avliva både häst och hamster. 😓

Ibland kommer allt på en gång; för 20 år sen fick vi avliva både hund och shettis inom exakt 2 veckor och kattunge månaden före, väldigt tungt ❤. Kram till dig ❤.
 
Försöker ta mig igenom en jätteintressant föreläsning på youtube som jag snubblade över. Jag är dock inte så duktig på sådant, så jag tittar i någon minut, tar en paus, tittar igen, backar när jag inte hänger med, tittar lite, pausar... Föreläsningen är 1 timme och 20 minuter. Undrar hur många dagar det kommer ta för mig att komma igenom den :rofl: Ibland blir jag lite trött på min hjärna som fungerar såhär.
 
@MayGrace

Hittade bilden jag pratade om för... eh, rätt länge sedan, tänkte jag ändå delar med mig av den! Förlåt för suddig mobilbild för övrigt! :)

1918039_169390353876_968375_n.webp
 
Åååh! De tar bort ställningen runt huset! 6 månader med den där jävla skiten, 6 månader utan katt.

Tyvärr verkar mammas kollega ha corona... Jag måste nog ringa mamma och diskutera hämtning av katten. Just nu är jag så besatt av att få hämta katten igen att jag känner att jag skiter i om jag får corona eller inte :angel: har inte haft det hittills så jag kanske är immun eller något 🙈
 
Åååh! De tar bort ställningen runt huset! 6 månader med den där jävla skiten, 6 månader utan katt.

Tyvärr verkar mammas kollega ha corona... Jag måste nog ringa mamma och diskutera hämtning av katten. Just nu är jag så besatt av att få hämta katten igen att jag känner att jag skiter i om jag får corona eller inte :angel: har inte haft det hittills så jag kanske är immun eller något 🙈
Så länge inte din mamma har symtom hade jag inte brytt mig. Det är säkert MÅNGA som har umgåtts med någon som har covid just nu.
 
Så länge inte din mamma har symtom hade jag inte brytt mig. Det är säkert MÅNGA som har umgåtts med någon som har covid just nu.
Tänker det med, och vi behöver ju inte slicka på varann direkt :angel:
Tror mamma egentligen vill ha kvar katten längre. Klandrar henne inte, är svårt att leva utan den där lilla håriga varelsen :love:

Men mamma får låna katten igen under horse show och kring jul så hon behöver inte vara utan så länge :heart
 
Undrar om en av mina fyra böcker - som alla skickades i torsdags - har kommit bort.... :cautious:? Alla skulle till orter i Skåne, och alla skickades via Malmö. Två ankom till mottagarna redan i fredags, och en kom fram idag. Men på den fjärde boken står det fortfarande Malmö 01-någonting i fredags... :arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 307
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 271
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
34 637
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp