Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjo vad det går! Redan jobbat av allt som stod på agendan för dagen. Har lite möten att se fram emot sen har denna dag också passerat. Längtar hem till symaskinen.
Tror jag ska ta ledigt onsdag eftermiddag efter astmabesöket och bara sy, sy, sy hela kvällen.
 
Älskar när det kommer mystiska människor till receptionen och ställer sig och glor. Man säger hej, de säger hej. Sen stirrar de på en i 5 minuter innan de säger "jag är lite tidig".
"Jaha, var ska du då?" undrar man. De svarar efter två minuter "Jag ska vara här klockan tolv"

:banghead:
 
Gjort rent ugnen och galler, lärt mig att göra det tillräckligt ofta för att det inte ska bli jobbigt. Är fortfarande inte roligt men blir inget stort projekt, sockerbitar och varmt vatten så blir det som nytt 🤩

Har även hittat en vinterjacka som är så jag 😍
 
Stackars lillkissen och ha en tjocker matte som höll på att klämma honom i sömnen 🙈. Men urmysigt att ligga bakom honom med ansiktet mot hans päls och mysa och höra hur han spinner nöjt ❤. Så skönt att slippa åka till stan för handling och istället se världscupshoppningen i Verona från igår 😊.
 
Hjälper till att starta en föreläsning. Föreläsaren: "Nu ska jag mua lite". Jag: :confused:
Föreläsaren fortsätter med att mua i olika tonlägen i mikrofonen. Det låter över hela skolan. Hen har grejat med det i 10 minuter nu.

Är det internationella knasiga människor kommer till Hoarfrosts jobb dagen i dag? :cautious::arghh::D
 
Tänkte gå ut en liten sväng och fånga lite dagsljus. Det började spöregna så jag stannar inne.. klart det börjar precis när jag ska ut.
Försökte boka kollektivtrafik till en kurs. Det gick inte. Helt omöjligt att vara framme i tid och åka hem efter kursen. Så jag får vackert ta bilen.. Jag vill inte köra! :arghh:
 
Nu finns inte hamstern Shino längre. 😓

Hittade honom väldigt dålig i buren idag. Han låg utanför sitt hus, andades tungt genom munnen, var alldeles kall och ville inte röra sig.
Så var nyss in till veterinären och avlivade honom.

Känns tungt, på en månads tid har jag fått avliva både häst och hamster. 😓
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 310
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 271
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
34 645
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp