Vad gör vi? Del XLV

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Ligger i sÀngen och Àr hungrig men har svÄrt att avgöra om det Àr genuin hunger eller om det Àr min medicin som lurar hjÀrnan... försöker tÀnka tillbaka pÄ det jag Àtit idag för att komma fram till om jag Àtit normalt eller för lite.
 
Jag har idag fĂ„tt en del av en konstinstallation av den snart 5-Ă„riga konstnĂ€ren ”om den inte lĂ€ngtar hem, fĂ„r dĂ„ fĂ„r du bara lĂ„na den”. :heart
image.webp


För övrigt har jag ocksÄ sovit lite till hoppningen (@Mineur ), och smakat den fÀrdiga surkÄlen; mums! Grannens kÄl smaksatt med dill- och fÀnkÄlsfrö frÄn balkongen.
 
Var sĂ„ dödstrött nĂ€r klockan ringde i morse. En ute i regn och blĂ„st i flera h. NĂ€r vi kom hem tog jag benstrĂ€ckare en stund. Kollade mig i spegeln efter. Mina ögon bestod typ endast av tvĂ„ eyeliner-strĂ€ck. SĂ„ trött att ögonen inte ville upp mer. 😂
 
Maken fixade varme pannan ... det var en sakerhets switch som sitter i dorren till varme pannan och tape(ade) fast dorren for att halla den pa plats. :p
Det blir dock ingen bakning i dag. Jag saknar cream of tartar och har inte nagon "ny" jast av ratt sort. (vi har inte farsk jast, men val en massa olika torr jaster for olika tillfallen) ... sa jag har nu fixat sa jag har Svensk modell pa brod kryddor och ska handla i morgon sa satter jag en deg som ska jasa i minst 24 timmar i morgon.
I dag tanker jag se om jag kan gora gluten free pita ... det var val attan om jag inte skulle fa till det den har gangen.
 
Kakorna blev mycket goda och de finns mĂ„nga kvar, kommer ha glada kollegor imorgon 😁

Fick mail om att mitt friskvĂ„rdsbidrag löper ut i december, kollade vad som fanns i nĂ€rheten och valde massage och reike. Det Ă€r nĂ„gon form av japansk healing, jag Ă€r ingen alternativare och ytterst skeptisk men nĂ„got ska jag ju anvĂ€nda pengarna till sĂ„ varför inte 😁
Är det bara larv kan jag vĂ€lja bara massage nĂ€sta gĂ„ng, ligger bara ett stenkast hemifrĂ„n ocksĂ„ đŸ€©
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Svar
558
· Visningar
55 340
Tjatter Konstigt att ingen startat en trÄd? Jag började kolla andra timmen sÄ har missat de första, fÄr se reprisen i helgen. TÀnkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
  • LĂ„st
Tjatter Startar ny trÄd dÄ den gamla Àr lÄst.
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny trĂ„d dĂ„ den gamla Ă€r full! 🙂 La ut bĂ„de en liten rutschkana och en halvdefekt grĂ€sklippare pĂ„...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
34 672
Senast: sthu
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • TvĂ€ttstugedrama
Tillbaka
Upp