Ja, det blir verkligen så gott och saftigt!Bakade den veganska versionen igår, älskar banankaka!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det blir verkligen så gott och saftigt!Bakade den veganska versionen igår, älskar banankaka!
Just det där är anledningarna till att jag gillar matkassar, i teorin... I praktiken är jag troligen på tok för kräsen för att få nytta av sådana...Vi ska testa matkasse! Första kom idag och jag är orimligt peppad Vi börjar med tre recept. Mitt ordningssinne njuter av konceptet. En låda med exakt det man behöver för exakt dessa recept, kryddor i små påsar, inte en massa råvaror som ligger som klumpar av dåligt samvete i kylen och blir dåliga när man inte hinner med att laga det man tänkt, inte en massa rester som ligger i sina små glasbehållare och anklagar en för hedonism när man väljer hämtmat.
Håller tummarna !Snart går auktionen ut! Får se om jag vinner mig en tröja
Haha ja vi får se hur det blir för mig i praktiken Det finns en risk att det blir så för mig med, men även en chans att fördelarna överväger.Just det där är anledningarna till att jag gillar matkassar, i teorin... I praktiken är jag troligen på tok för kräsen för att få nytta av sådana...
I tävlingsprogrammet Tjuv och polis som gick för några år sen var det ju en av deltagarna som kom på den briljanta idén att byta ut reg skyltarna på sin bil till hennes spanska reg skyltar. Sen åkte de med den bilen till en åvc nära brottsplatsen och rekade.Måste bara säga hur imponerad jag är av polisarbetet i många utredningar. Det är något enstaka hårstrå som hittats under något bilsäte, artbestämning av någon lövstjälk, identifiering av skomodell och storlek baserat på några centimeters avtryck, mobilmaster, överbevakningskamera i någon random butik en månad innan mord när någon tejp inhandlas. Herregud vad de hittar saker, jag hade varit helt rökt som mördare. Typ googlat ”hur mördar man” och sen tagit min egen bil och mobil till adressen och bah ”hehehehe got away with it!”