Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
I förmiddags blev det födelsedagsfika för mig i efterskott hos morfar tillsammans med moster med familj och fick en till fin blomma och kruka 🥰. Har ju de senaste födelsedagarna bakat tårta med chokladpudding och hallon så fick för mig att testa med apelsin istället och det var inte heller dumt 😋😍. Mysig och trevlig stund i morfars kök ❤.
 
Vaknade vid 7 i morse av att lillkissen jagade min tår och somnade om och sov två timmar till; sååå skönt 🥰. Finaste hästen ❤ fick vilodag då jag lite kvickt fixade stallet mellan födelsedagsfika och minnesgrillningen för sambons farfar: gott med grillad korv, nötkött och älgkött och trevligt 😊. Mysigt med två små hundar I famnen 😍 en stund när jag gick in och satte mig I soffan och den nya kissungen, renrasig maine coon, var så söt 😍. På vägen hem handlade vi så är det klart till kommande vecka 👍. En superfin helg med ordentligt firande av mig i tre dagar, så glad, nöjd och tacksam ❤.
 
I förmiddags blev det födelsedagsfika för mig i efterskott hos morfar tillsammans med moster med familj och fick en till fin blomma och kruka 🥰. Har ju de senaste födelsedagarna bakat tårta med chokladpudding och hallon så fick för mig att testa med apelsin istället och det var inte heller dumt 😋😍. Mysig och trevlig stund i morfars kök ❤.
Helt missat detta, jag har inte hunnit läsa ikapp! Grattis! 🥳
 
Hallå matte... uppmärksamhet tack!
 

Bifogade filer

  • 20221106_234901.webp
    20221106_234901.webp
    56,1 KB · Visningar: 23
Så sant, så sant (från Olof Röhlanders nyhetsbrev idag):

Resultaten av dina beslut och handlingar kommer sällan direkt, det kan ta tid. Och det är en av nycklarna till det hela, att sluta stirra dig blind på snabba framsteg. Det handlar om tålamod och att ta många små steg i avsedd riktning.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 340
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 278
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 277
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
53 54 55
Svar
1 081
· Visningar
34 672
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp