Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, då var ändå 17 deras förslag!Dåligt av dig att säga 17 när de vill 16.
... och nu börjar jag redan få dåligt samvete för att jag är besvärlig för mamma och börjar tvivla på att jag är en bra matte etc. kan inte hjärnan bara lägga ner skiten och endast vara glad i stället?Hämtar katten i morgon
Borde inte att de tankarna ens dyker upp betyda att du kommer bli en utmärkt matte?... och nu börjar jag redan få dåligt samvete för att jag är besvärlig för mamma och börjar tvivla på att jag är en bra matte etc. kan inte hjärnan bara lägga ner skiten och endast vara glad i stället?
Jo egentligen. Jag är nog bästa matten i kattens ögon, men inte i mina egnaBorde inte att de tankarna ens dyker upp betyda att du kommer bli en utmärkt matte?
Det kommer bli så bra så.Jo egentligen. Jag är nog bästa matten i kattens ögon, men inte i mina egna
Jodå jag har haft katten I 3 år, men hon har varit hos mamma i 6 månader pga ombyggnad av tak.Det kommer bli så bra så.
Och om det är något finns det bland annat ett kattforum att fråga i här .
Ah. Jag trodde du skulle ta över katten efter din mamma eller något.Jodå jag har haft katten I 3 år, men hon har varit hos mamma i 6 månader pga ombyggnad av tak.
Har dock alltid tvivlat på min förmåga att vara bästa människan för mina djur. Ända sedan jag fick första katten när jag var 5 år
Ok ändå konstigare...Haha, då var ändå 17 deras förslag!
Du är inte rädd för löjromsförgiftning? Eller skörbjugg?Dricker vin och käkar löjrom Rimligt rimligt
Du är inte rädd för löjromsförgiftning? Eller skörbjugg?