Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner snarast glädje över något som i en annan situation varit rätt jobbigt.
Sen är det väl lite detaljer man får hoppas faller på plats som de borde för att det inte ska bli lite jobbigt ett tag.

Men detta innebär förhoppningsvis en ordentlig ljusning på horisonten.
Känns så just nu i alla fall.
 
Brr, var ute länge idag efter jobbet då jag handlade åt bästis och sen väntade 20 min på bussen. Egentligen är det inte alls kallt ute, är jätteskönt men mörkt och blött så det känns kyligt ändå. Så har krypt ner under en filt och överväger flytta mig till sängen :love:

Nu är jag verkligen på väg tillbaka dock, känt mig riktigt pigg och klar i huvudet hela dagen :banana: Härligt med en bra måndag :D
 
Jodå jag har haft katten I 3 år, men hon har varit hos mamma i 6 månader pga ombyggnad av tak.
Har dock alltid tvivlat på min förmåga att vara bästa människan för mina djur. Ända sedan jag fick första katten när jag var 5 år 🙈
Ah. Jag trodde du skulle ta över katten efter din mamma eller något.
Jag tänker att någon som bekymrar sig för det ju är någon som bryr sig, och därmed anstränger sig för djurets bästa.

Det finns nog människor som skulle vara ännu bättre för mina hästar än vad jag är och har ännu större kunskaper i hästens behov och kroppsspråk.

Men jag gör så gott jag kan och vet att de har det bra och vad de behöver.
Det räcker gott.
Man behöver inte vara allra bäst, dessutom är det ju väldigt svårt att mäta vem som skulle vara bäst för just ens eget djur 😇.
 
Har undrat länge varför jag har en svaghet för just ljushåriga män med bruna ögon, och så har tidningarna plötsligt prytts av denna barnstjärna senaste dygnet och det ringer en klocka. Mitt livs första kärlek. RIP grabben :heart

A4F82CC3-C26D-42EC-98CD-4F2307F6AF1A.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
558
· Visningar
55 295
Senast: Bison
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 273
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 269
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 079
· Visningar
34 604
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp