Jag pallar inte att lämna mina djur, så jag gör det helt enkelt inte. Jag skulle aldrig hålla på på det där viset utan stannar hemma istället.Jag är själv övernojig för att lämna min häst men inte fasen håller jag på sådär, finns ju gränser.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag pallar inte att lämna mina djur, så jag gör det helt enkelt inte. Jag skulle aldrig hålla på på det där viset utan stannar hemma istället.Jag är själv övernojig för att lämna min häst men inte fasen håller jag på sådär, finns ju gränser.
Bra agerat av dig!Är trött på män, måste ringa in en anmälan imorgon för de runtomkring vågar inte (ej relaterat till mitt jobb eller min familj) och det har uttalats iaf två dödshot inom loppet av 5 dagar. Frågade om tidigare historik och den är ju galen. Så imorgon kl 08 slår jag en pling till en socialtjänst i en annan kommun.
Spelat pub-quiz för första gången ikväll, och likt @tornblomma är vi genier, så vi vann!
Fint avslut på en rolig kväll!
Jomen det är ju sjukt avslappnat att bo under broar, det fattar väl alla.Var ut en sväng för att på ICA. Har köpt en gigantisk halsduk som nästan släpar i backen. På huvudet hade jag min keps med texten "RED WINE". Träffade på min finans-granne. Han ba "jaha jaaa detta var ju en....styling".
Jag bara "vad menar du"
Han: "ja men lite som en person som bor under en bro, ehhhh menar liksom lite avslappnat du vet".
Jomen det är ju sjukt avslappnat att bo under broar, det fattar väl alla.
Ganska lamt räddningsförsök av oskön kommentar…
Råkade bli dubbeltHemma nu och städar akvarium, som vanligt
Är trött, varm och ont i kroppen
Är så j-a varmt i tvättstugan när alla maskiner är igång och dålig luft. Och mkt jobb hela tiden
Men from den 15e sp slipper jag jobba em, hoppas på att det blir permanent med förmiddagar