Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så sjukt rolig. Vet inte om den var bra för mig precis nu eller dålig för min sömnlöshetSkulle sova men började titta på denna och nu har jag skrattat så jag har ont i magen
https://fb.watch/gHXeZJjJd9/
Jösses. Hemskt när folk är för rädda för att anmäla.Är trött på män, måste ringa in en anmälan imorgon för de runtomkring vågar inte (ej relaterat till mitt jobb eller min familj) och det har uttalats iaf två dödshot inom loppet av 5 dagar. Frågade om tidigare historik och den är ju galen. Så imorgon kl 08 slår jag en pling till en socialtjänst i en annan kommun.
Strongt gjort! Jag hade svårt att ens ta mig ur sängenI dag var det jag, min skugga och månen.
Ville inte men nu är rundan gjord och kaffet intas.
Visa bifogad fil 105114
Strongt gjort! Jag hade svårt att ens ta mig ur sängen
Blir fröknarna inte sura när barnet kommer senare? Här blir det ett jäkla liv om min kompis lämnar barnet fem minuter senare typ.Me too. Barnet ska eg vara på förskolan nu men vi har kommit till kalsongerna
Jag vill också ha snö! Hellre det än den konstanta blötan vi har nu. Det får gärna frysa till ordentligt någon vecka så det blir ordentlig tjälen och sen komma snö på det
Så kände jag också efter senaste shoppingturen, totalt vidrigt. Var inne i varenda klädaffär i ett helt köpcentrum och det enda jag kom hem med var nya brandvarnare och öl till maken.
Beställde sedan två mysiga stickade tröjor på nätet som kom igår, var supermjuka, snygga och passade perfekt och nu känner att jag att jag kanske håller mig till nätshopping framöver trots allt
Jag är ett geni. Eller kanske lite överdrivet MEN behövde byta två lås i huset, fick offert från låssmed. Blev snål och bytte själv. Kommer absolut skriva in låssmed nu i mitt CV
Därför en vecka med istid innan snön. För även om det är blött ute nu så är det bara ytlera i hagarna så fryser det nu blir det skitbra!Jag var upp till Jämtland igår... snö från Rätan och norrut men det gjorde bara att allt var plaskigt och kletigt (det har varit varmt där också).
Blir fröknarna inte sura när barnet kommer senare? Här blir det ett jäkla liv om min kompis lämnar barnet fem minuter senare typ.