Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så himla skönt. Här gnäller dom direkt.Nä så länge man inte stör frukost eller samling. Eller en gång om året kan det vara lite surt.
Smakfråga om man gillar det men jag tycker rosébubbel är så trevligt till sån matFunderar på att ha krustad-kväll med sambo imorgon.
Typ skagen, kantareller, kanske något med rom (om löjrom oklart ).
Men vad ska man dricka till? Champagne känns rimligt. Hit me!
Oj, vet du vad som hade hänt?Var och hämtade jobbets cyklar, kommer tillbaka och brandkåren är vid jobbet. Hinner tänka en sekund "hoppas det är halvallvarligt så man slipper jobba"
Men nej, var inte så pass allvarligt. Har öppnat alla fönster som går för att vädra ut. Receptionen är i ett rum där allt liksom strömmar till, luktar rök som bara den här
Restaurangägare som inte gjort rent fläkt eller ugn på alldeles för länge + en laxpaj som kröp ur sin form.Oj, vet du vad som hade hänt?
Skönt brandkåren var där snabbt!Restaurangägare som inte gjort rent fläkt eller ugn på alldeles för länge + en laxpaj som kröp ur sin form.
Hur ligger bs ?Så var det dags igen. Varit skakig den senaste veckan+ alltså haft mycket dålig balans och behövt luta mig mot väggar etc och ser berusad ut eftersom ja slingrar mig fram och tillbaka. Tuppade i princip av på jobbet. Pratade med 112 och NEJ absolut ingen ambulans eller liknande. Om någon får någon idé. Tog en taxi hem och nu ligger jag raklång (då känns det inte särskilt mycket). Jag tar medicin mot blodtryck och tror jag ska hoppa den. Ska till VC och träffa läkare imorgon vilket är passande.
Perfekt, 4.9 fastande. Och tro mig, jag måste upp extremt mycket mer för att det ska kännas. Jag har varit upp på 35 utan att vara mer än trött och lite virrig. Det här är något helt annat.Hur ligger bs ?