Tyvärr? Det är ju få förunnat. Man kan inte ha ont i ett vakuum....Det har varit intressant men tyvärr har jag en väldig huvudvärk. Får hoppas att det släpper av lite stalltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr? Det är ju få förunnat. Man kan inte ha ont i ett vakuum....Det har varit intressant men tyvärr har jag en väldig huvudvärk. Får hoppas att det släpper av lite stalltid
Que? Tillfällig hoppas jag
Jag förstår inteTyvärr? Det är ju få förunnat. Man kan inte ha ont i ett vakuum....
Måste ha nått innehåll i huvudet för att ha ont. Få förunnat att ha skallevärk helt enkelt...Jag förstår inte
I seeeeee.... Då andas jag ut igenFörhoppningsvis inte Mina uppdragsgivare har bytt fältkontor
Sitter och kollar på första avsnittet nu!Tittar på nya säsongen av The Crown. Någon annan som börjat kolla? Läste någon stans att vissa tycker att Netflix borde visa en disclaimer före som förtydligar att det är en fiktiv berättelse, men att de vägrar. Så intressant alltihop.
Ja det gäller att räkna rätt och se till att alla följer med.Hundarna har varit lite skvättiga idag och suttit i ena fönstret och glott mkt under ca 2 h. Undrade vad fasen de drabbats av.
Sen kom sambon hem och meddelade att han hade haft möte på vår lilla egna grusväg. Av en ko!
En bondgranne hade sett till att anställda plockat in korna idag. Tydligen hade de missat en ko som inte var med flocken då. Så den stackarn hade vimsat runt här efter den gått ut genom öppna grinden och letat efter sitt gäng. Stackars lille muaren! När vi ringde skickade direkt en vagn till henne och de anställda fick skällning.
Det är ju lite upp till en själv att lyfta ämnet att man behöver vara sjukskriven.Be att få en annan läkare?
Jag tog iofs upp sjukskrivning själv med den jag fick sist när det inte gick mer. Men jag har ju lite i min journal sen förut så kanske lättare då ..
Vi kollar på avsnitt 2 just nu!Tittar på nya säsongen av The Crown. Någon annan som börjat kolla? Läste någon stans att vissa tycker att Netflix borde visa en disclaimer före som förtydligar att det är en fiktiv berättelse, men att de vägrar. Så intressant alltihop.
Jag har kollat första avsnittetTittar på nya säsongen av The Crown. Någon annan som börjat kolla? Läste någon stans att vissa tycker att Netflix borde visa en disclaimer före som förtydligar att det är en fiktiv berättelse, men att de vägrar. Så intressant alltihop.