Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken då?Fikat smakade bra och nu ska jag se en film
Hahaha, vilken underbar historia! Det kommer jag att tänka på varje gång jag har på mig de här och fnissa för mig själv.Jag köpte en blandning mellan kostymbyxor och chinos (trodde jag) för några år sen. Av märket Brandtex. Superfina med resår i midjan. Döm min förvåning när min mamma utbrast: ”EXAKT såna hade din mormor!”
Jag var typ 25. Och slet mina Brandtexbyxor med hälsan!
Måste man vara pensionär för att räknas som tant? Tycker tant är mer en inställning till livet än något annat!eller ändrar ditt alias till "tantometttag" eller "nästanTant" @Nytant
Japp. Allt under devisen att en TANT sätter ingen sig på!Måste man vara pensionär för att räknas som tant? Tycker tant är mer en inställning till livet än något annat!
Word sisterMåste man vara pensionär för att räknas som tant? Tycker tant är mer en inställning till livet än något annat!
Måste man vara pensionär för att räknas som tant? Tycker tant är mer en inställning till livet än något annat!
Min salig mormor menade att tant var en hedersutnämning och det absolut coolaste man kunde vara förutom rallyförare.Japp. Allt under devisen att en TANT sätter ingen sig på!
Jag ska försöka bli rallyförare!Min salig mormor menade att tant var en hedersutnämning och det absolut coolaste man kunde vara förutom rallyförare.
Vilken då?
Japp. Allt under devisen att en TANT sätter ingen sig på!
Exakt så! Jag har jobbat hårt för att bli tant.Min salig mormor menade att tant var en hedersutnämning och det absolut coolaste man kunde vara förutom rallyförare.
Kan inte nån brodera en tavla med det åt migMin salig mormor menade att tant var en hedersutnämning och det absolut coolaste man kunde vara förutom rallyförare.
Wow. Tänk att såna ställen finns va?!Hemkommen, nyduschad och lycklig ända in i själen efter en lååång dag med fantastiskt sällskap i detta vidunderligt vackra land som jag har tur nog att få kalla hemma Det finns inget jag tycker bättre om än att traska runt bland bergen, andas frisk luft och känna sig så liten så liten. Och inte är den slut än, den där dagen! En del av mig önskar att jag kunde fortsätta dega här i soffan hela kvällen, men jag får allt ta mig i kragen, slänga på mig lite smink (och, eh, kläder) och ge mig ut för middag & drinkar för att fira ännu en väns födelsedag. Men först en disco nap. Puh, imorgon får det bli en dag i lathetens tecken minsann!
Visa bifogad fil 104148
Exakt så! Jag har jobbat hårt för att bli tant.