Tycker det är skittråkigt Men nu är det gjort!Näe? Klippa häst är ju skitkul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är skittråkigt Men nu är det gjort!Näe? Klippa häst är ju skitkul!
Mer en känsla av småstad och något snävare gränser för vad som är normalt som jag syftade på. Men Karlstad är fint med allt sitt vatten. Som numer örebroare längtar jag ibland ditVad saknas i Karlstad tycker du?
Då är den kanske för stor!? Kanske värt ett besök?ju mindre desto bättre Gärna så lite människor som möjligt....
Trodde en sekund att du menade att hästarna stod på tork framför kaminen! Glamoröst värreHästarna inne. Bootsen satt på - inget skav ännu ! Nu står de - väldigt glamoröst - avspolade och torkar framför kaminen....
Jag sippar på vin och funderar på ett skumbad ikväll...
Vad är pensionärsbyxor och hur köper man dom av misstag?Tror jag råkat köpa pensionärsbyxor av misstag. De är superbekväma. Leaning in.
De är rutiga i diverse gråbeiga nyanser och sydda i ett helt annat tyg än jag trodde, supermjukt och stretchigt. Man köper dem av misstag genom att köpa dem på nätet och sen inse efter ett tag att man kanske inte alls är målgruppen.Vad är pensionärsbyxor och hur köper man dom av misstag?
Känns som att jag fått byxor i huvudet denna vecka..
Trodde du var nyTant och därmed målgruppen..?De är rutiga i diverse gråbeiga nyansen och sydda i ett helt annat tyg än jag trodde, supermjukt och stretchigt. Man köper dem av misstag genom att köpa dem på nätet och sen inse efter ett tag att man kanske inte alls är målgruppen.
Inte pensionärsålder än!Trodde du var nyTant och därmed målgruppen..?
Då föreslår jag att du skickar tillbaka byxorna. Bekväma byxor hör ålderdomen till.Inte pensionärsålder än!
Jag har dem på mig as we speakDå föreslår jag att du skickar tillbaka byxorna. Bekväma byxor hör ålderdomen till.
Jag köpte en blandning mellan kostymbyxor och chinos (trodde jag) för några år sen. Av märket Brandtex. Superfina med resår i midjan. Döm min förvåning när min mamma utbrast: ”EXAKT såna hade din mormor!”Tror jag råkat köpa pensionärsbyxor av misstag. De är superbekväma. Leaning in.
Men vänta lite, rutigt är väl ungdomsmodet nuDe är rutiga i diverse gråbeiga nyanser och sydda i ett helt annat tyg än jag trodde, supermjukt och stretchigt. Man köper dem av misstag genom att köpa dem på nätet och sen inse efter ett tag att man kanske inte alls är målgruppen.
eller ändrar ditt alias till "tantometttag" eller "nästanTant" @NytantDå föreslår jag att du skickar tillbaka byxorna. Bekväma byxor hör ålderdomen till.