Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa.... det växer nåt ohemult. Det har varit en ovanligt varm oktober och regn därtill.Växer det såpass fortfarande? Vi klippte vårt gräs för sista gången för några veckor sedan. Fast mossa kanske inte växer så fort..... ?
Det kan jag hålla med om att dessa två herrar kräver lite utrymme när man skriver. Det är mycket som behöver förklaras för att den röda tråden ska synasVäxer det såpass fortfarande? Vi klippte vårt gräs för sista gången för några veckor sedan. Fast mossa kanske inte växer så fort..... ?
Skriver på min uppgift och våndas fortfarande lite över hur jag ska "sy ihop det" med bara 2000-2500 ord att få använda. Och sedan ska första delen vara ungefär lika stor som den sista, vilket innebär att jag bara har ungefär 300 ord kvar att fördela på första delen.... Det GÅR inte att beskriva Piaget och Vygotsky i alldeles för korta ordalag!
JA, och det utrymmet har jag inte.... Vi skulle välja några utvecklingsteorier att skriva om, men några får bli MAX två annars har jag inget utrymme för något annat....Det kan jag hålla med om att dessa två herrar kräver lite utrymme när man skriver. Det är mycket som behöver förklaras för att den röda tråden ska synas
Det var snabbt arbetat !Fick åka tillbaka till skomakaren och hämta ut min sko redan idag. Så nu har jag plötsligt ett par höstkängor.
Verkligen!Det var snabbt arbetat !
Hej! Det är fult att härmas!Hade otur när jag tänkte.