Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Även jag har klippt gräset för sista gången i år, rullar tillbaka till skaraborg om någon vecka o förväntar mig att behöva klippa hemma med då den inte är klippt sen i början på augusti 🙈 :nailbiting:

Förstår läget...
Jag ha äntligen klippt ikapp allt som växt medan jag låg på sjukhus och sedan hade klippförbud från läkarna i några månader.
Dags att ställa in klipparen i uthuset :up:

Sedan återstår bara att städa ikapp det jag inte fick dammsuga eller moppa under samma tid...
 
En vän spontan-kom-förbi på frukost för mig/lunch för henne. Fint!

Nu håller jag på att tappa upp ett bad med epsomsalt, så jag äter middag i förebyggande syfte för att bara kunna dö/slappa efter badet. Tager med ett glas syrad äppeldryck med ingefära och kanel. Den blev jättegod!
 
Har varit på utbildning, handlat, varit ute med hundarna, matat hundarna, dammsugit, skrivit argt mejl om utbildningen, och på något vis lyckats tajma in alla dagens måltider så att de blivit frukost – fika – fika, dvs. hoppat högt över nyttiga mål och landat på vetebröd. Tror det får bli någon nyttig takeaway för oss ikväll så jag får en chans att komma ikapp och hamna i lite bättre balans.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 888
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 224
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 165
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp