Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, Öland!
Bott där ett läsår och saknar det ofta. Men höststormarna var inte roliga dock.
Det var blåsigt som attan idag men med rätt kläder funkar det också :D

20221029_114705.webp
 
Jag har bytt till myskläder, gått kvällsrundan, fått ett helt okej svar på mitt arga mejl, gjort min hudvårdsrutin, ätit vietnamesisk mat från en av mina favoritrestauranger och ligger nu mätt och belåten i soffan och tittar på Drink Masters på Netflix. Imorgon har vi planerat utflykt med kvalitetstid för hundarna och säkert spring utan koppel. Funderar på ett glas vin men tror jag är lite för trött för alkohol. Kanske en sommarrulle till istället.
 
Det blev en härlig körtur med min fina häst i det härliga höstvädret; på grusvägen ut dumpade vi av vattendunkar till våra hagar 😄 och fick sällskap av kompisen och hennes häst 😊. Tillbaka i stallet fortsatte jag den lilla svängen ner till fältet bakom stallet och testade på lite granna galopp, buskul 😁. Hem och tvättade lite till pay and jump imorgon och lagade middag innan sambon och jag for tillbaka till stallet för insläpp och förberedde inför morgondagen 😊. Lagom hemma igen hade vi tänkt att se en halloweenfilm och äta godis men blev strömlöst pga en trafikolycka så det var den filmkvällen 🙃. Kikat på morgondagens hoppbana och ska lixom älsklingen lägga mig så får vi se när strömmen kommer tillbaka....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
557
· Visningar
54 895
Senast: Exile
·
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 270
Senast: Sleepan
·
Svar
2 001
· Visningar
98 232
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
52 53 54
Svar
1 061
· Visningar
34 169
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp