Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klockan är 22 och jag viiiill baka bröd . Har fyndat en skål på second hand idag som jag tänkt ha som fruktskål, hittade the one tillslut!
Åh det får jag kolla på! Det vore så gott med nybakat varmt bröd till frukostFinns det inte varianter som bara ska röras ihop och sedan kalljäsas över natten?
Grattis @Asko !
Grattis @Asko!
Tack kära niGrattis! Hoppas att du får en festlig afton!
Var i Tyskland bor du?Fått nej från ytterligare ett bemanningsföretag. Jag måste nog snart tacka ja till 3-skift. Måste ju hitta ett jobb
Trycker med en boll, ont men det borde släppa snart
Söder om Nürnberg.Var i Tyskland bor du?
Hur är det med jobb runt om då? du måste ju ha ett jobb du orkar med och mår bra av.Söder om Nürnberg.
Ja det är ju ingen idé att överdriva mina kvaliteter om jag sen inte orkar med arbetet. Det finns väldigt mycket 3-skift men det är jag för gammal för.Hur är det med jobb runt om då? du måste ju ha ett jobb du orkar med och mår bra av.
Treskift är ju verkligen jobbigt. Du har ingen chans att flytta hit igen? Hur är det med din mamma efter OP?Ja det är ju ingen idé att överdriva mina kvaliteter om jag sen inte orkar med arbetet. Det finns väldigt mycket 3-skift men det är jag för gammal för.
Så länge som min dotter inte är klar med skolan/myndig så stannar jag. Men jag vill till Sverige och kunna hjälpa mamma mer.Treskift är ju verkligen jobbigt. Du har ingen chans att flytta hit igen? Hur är det med din mamma efter OP?