Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men precis! De inträffar ju bara en gång om året trots allt Tack!Grattis @Asko ! Födelsedag borde innebär ledig dag
Sitter och tittar på varseljackor och vet inte riktigt vad jag ska satsa på. Softshell och extra tröja under eller något tjockare? Vill ju kunna använda jackan under så lång period som möjligt. Hmm...
Grattis grattis !!Ja men precis! De inträffar ju bara en gång om året trots allt Tack!
Efter att det kom en loppa hoppande i sängen på morgonen så tror jag det blir lite frontline om inte annat.Dags för bad av katt
TackGrattis grattis !!
Förlåt, menFick just en mindre hjärtattack av sonens telefon Sitter i soffan och telefonen ligger i fönstret bredvid mig, han har visst lagt till en signal för när den är fullladdad för rätt som det är hörs ett högt och ljudligt vargylande rätt i örat. Höll fasiken på skita ner mig!
TackGrattis @Asko
TackGrattis @Asko
Är alldeles för varmt ute . Sitter inne och njuter av luftkonditioneringen . Skulle behövt sova då jag varit vaken sedan måndag morgon kl 3.30 men skulle tro att jag snart tuppar av och somnar
Ja är i Bangkok. Nu på kvällen är det behagligare temp mellan 25-30 grader. Tänkte ta en promenad men är för trött då jag inte sovit sedan jag åkte hemifrånAr du i Tailand?
Klockan ar straxt over 7 och det ar nu dags for andra koppen kaffe innan jag startar dagen.