Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick just en mindre hjärtattack av sonens telefon Sitter i soffan och telefonen ligger i fönstret bredvid mig, han har visst lagt till en signal för när den är fullladdad för rätt som det är hörs ett högt och ljudligt vargylande rätt i örat. Höll fasiken på skita ner mig!
Har nog aldrig fått av ljudet på en telefon så snabbt någon gång.Jag hade nog gjort det!
Vilken galning vem har ens signal när det är fulladdatFick just en mindre hjärtattack av sonens telefon Sitter i soffan och telefonen ligger i fönstret bredvid mig, han har visst lagt till en signal för när den är fullladdad för rätt som det är hörs ett högt och ljudligt vargylande rätt i örat. Höll fasiken på skita ner mig!
Om man blir trött i armarna av att vika tvätt, då är man lite väl otränad va?
Skulle precis stänga av tvn och lägga mig när jag hörde nåt slå i trappan - det liksom klonkade till för varje steg. Var katten som kom med en råtta.
Inte nog med det, när jag skulle ta den så hoppade det iväg några loppor från den . Och ännu värre, jag skulle precis ta den i en påse när den försvann undan - trodde först den kröp iväg men det var katten som tog den igen .
Nu är råtta och loppor i en påse på altanen, för att åka i soptunnan imorgon.
Det känns som det kryper på hela mig nu .
En korrespondent rapporterar från Kongo och nämneer att det "är ett jätteland". Så jag var tvungen att kolla. Och ja hjälp! Större än hela Norden och en bit av Storbritanninen
https://thetruesize.com är en kul sida.
Dags för bad av kattSkulle precis stänga av tvn och lägga mig när jag hörde nåt slå i trappan - det liksom klonkade till för varje steg. Var katten som kom med en råtta.
Inte nog med det, när jag skulle ta den så hoppade det iväg några loppor från den . Och ännu värre, jag skulle precis ta den i en påse när den försvann undan - trodde först den kröp iväg men det var katten som tog den igen .
Nu är råtta och loppor i en påse på altanen, för att åka i soptunnan imorgon.
Det känns som det kryper på hela mig nu .