Åh, kan inte din göra en tråd på ämnet? För gissar på att det är fler som gör kort och att du kanske gör fler som behöver visas hör på buke (jag pysslar inte så men älskar sådana trådar för då kan jag låtsas att jag kan pyssla)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, kan inte din göra en tråd på ämnet? För gissar på att det är fler som gör kort och att du kanske gör fler som behöver visas hör på buke (jag pysslar inte så men älskar sådana trådar för då kan jag låtsas att jag kan pyssla)
Bukefalister är nåt alldeles extraJa @hastflicka vill du ha hjälp med att beställa så ställer jag upp såklart! Bor nära flera bokhandlar så kan köpa direkt i butik och skicka om du vill!
Ja @hastflicka vill du ha hjälp med att beställa så ställer jag upp såklart! Bor nära flera bokhandlar så kan köpa direkt i butik och skicka om du vill!
Wow!Jag fick en sopsack full med Kronhjorts ben (alltsa djuren's ben) fran en kompis vars hela familj jagar. Det var 10 hela ben som de tagit av hud och kott fran och jag sagade upp i lampliga langder. Hela extra frysen ar nu full med ben at hundarna igen.
De har redan tagit hand om alla ben de kan tanka sig behova till sina egna hundar, sa nu fick jag forsta laddningen, mer kommer sager de.
Det ingick tva skulderblad och jag delade ut dem i kvall ... de for ett forskrackligt ovasen, jag skyller huvudvark pa dem och de ska straxt fa ge upp sina skatter for jag vill ga isang.
-10 grader och grått ute idag. När jag kollade ut genom fönstret strax efter kl 6 i morse när jag precis gått upp ser jag två av fyra hästar stå och glo mot huset och vänta på frukost
Ena dottern spydde igår morse (oklart om det verkligen är spysjukan med tanke på hur pigg hon varit efteråt...men får behandla det som det och vara hemma) så jag har båda barnen hemma. Har ju hemmakontor så jobbar det som går så länge dom inte pockar på min uppmärksamhet Jobbat i 1,5 h redan och druckit tre koppar kaffe
Här är det riktigt krispigt och vackert!
Fotade ut från fönstret. Isfläck på vattnet utanför och träden är fulla av frost
Visa bifogad fil 21973
Om det är dagens bild på avataren @tornblomma så blev ljuset riktigt bra!
Edit: Ja du är ju fabulös i vanlig ordning såklart !