Vad gör vi? Del XCV

Har precis ätit en skål frysta hallon :d nu känns hjärnan lite klarare och febern inte lika hög. Dock sitter huvudvärken fortfarande i...

Är sjuk för första gången på 7 år så jag hade nästan hunnit glömt hur det är att vara sjuk men nu blir jag väl påmind om det :crazy:

Njuter lite när jag tänker på att jag inte har några måsten alls i morgon. Ska ringa ett samtal men det är inget som måste göras en viss tid eller som innebär att jag måste åka någonstans. Så skönt!

Våndas över att det är måndag imorgon. Då går jag 10.00-17.30 :wtf:. Men å andra sidan, ny vecka = en vecka närmare beslut från FK. Kan man ringa till dem och fråga hur lång tid ens ärende förväntas ta? Vet ju att det står att det kan ta upp till fyra månader på deras hemsida och det har ju gått 11 veckor så det är ju inte så långt kvar, börjar nästan bli lite orolig att de har glömt bort mig. :p

Hursomhelst så hoppas jag verkligen att mitt ärende blir godkänt, då vågar jag äntligen ta av mitt sparkonto och köpa en ny bil! Det är typ det som håller min livsgnista uppe just nu.

Sitter på bussen till jobbet som vanligt. Höll på att försova mig.
I em har jag mkt att göra: packa medicinlådan, gå till psykologen och baka 2 långpannor med kakor till auktionen

Våndas över att det är måndag imorgon. Då går jag 10.00-17.30 :wtf:. Men å andra sidan, ny vecka = en vecka närmare beslut från FK. Kan man ringa till dem och fråga hur lång tid ens ärende förväntas ta? Vet ju att det står att det kan ta upp till fyra månader på deras hemsida och det har ju gått 11 veckor så det är ju inte så långt kvar, börjar nästan bli lite orolig att de har glömt bort mig. :p

Hursomhelst så hoppas jag verkligen att mitt ärende blir godkänt, då vågar jag äntligen ta av mitt sparkonto och köpa en ny bil! Det är typ det som håller min livsgnista uppe just nu.
Skulle säga att man rent av kan behöva ringa och väcka upp dem ibland för att det ska hända något. Har mysmorgon med hunden idag. Vaknade när sambon åkte till jobbet, så gick upp och gjorde frukost och tittar nu på Miss Peregrines hem för besynnerliga barn

Hemma idag. Legat sjuk hela helgen. Mår bättre idag men då datorn är med hem så blir det att jobba lite hemifrån istället.
Inga krav på att jag måste göra något men känns skönare för en själv.

Hunden har däckat i hundkorgen mycket nöjd över att vara hemma. Tittade ut på bilen och den är helt igenfrusen så jag är glad att jag inte tänkt åka någonstans idag.

Funderar på om mna ska slå till och göra en gulaschgryta nu när man ändå är hemma och den kan stå och puttra i några timmar

Sådär, veterinär bokad till imorgon förmiddag.
Nu sitter jag och designar ett kort till makens födelsedag. Väntar på att mina pennor till Cameon ska komma så jag kan skriva ut det! Det ska bli kul att testa :d

Intervju på ett bemanningsföretag inne i stan. Inte sugen alls. Bökigt att åka in till stan. Leta parkering och sen anstränga sig för ett jobb jag inte vill ha/inte klarar. Många jobb är så fysiskt krävande så att jag inte har fysik för det. Ryggen är så dålig så att stå i 7,5 timme är för tufft för mig.

Suck upptäckte precis att min tröja har en stor fläck. Hinner inte åtgärda det nu utan jag får väl uppfattas som en slusk...

Hemma idag. Legat sjuk hela helgen. Mår bättre idag men då datorn är med hem så blir det att jobba lite hemifrån istället.
Inga krav på att jag måste göra något men känns skönare för en själv.

Hunden har däckat i hundkorgen mycket nöjd över att vara hemma. Tittade ut på bilen och den är helt igenfrusen så jag är glad att jag inte tänkt åka någonstans idag.

Funderar på om mna ska slå till och göra en gulaschgryta nu när man ändå är hemma och den kan stå och puttra i några timmar
Mmmmm, gulaschgryta :d

Här är vi också hemma idag, barnet vaknade inatt och kräktes :wtf:
Tack o lov så verkar det ge med sig, men eftersom vi blir hemma imorgon med så planerar vi in pepparkaksbak då ;)

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 088
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 761
· Visningar
47 458
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30