Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alldeles för sällan
Skulle säga att man rent av kan behöva ringa och väcka upp dem ibland för att det ska hända något. Har mysmorgon med hunden idag. Vaknade när sambon åkte till jobbet, så gick upp och gjorde frukost och tittar nu på Miss Peregrines hem för besynnerliga barnVåndas över att det är måndag imorgon. Då går jag 10.00-17.30 . Men å andra sidan, ny vecka = en vecka närmare beslut från FK. Kan man ringa till dem och fråga hur lång tid ens ärende förväntas ta? Vet ju att det står att det kan ta upp till fyra månader på deras hemsida och det har ju gått 11 veckor så det är ju inte så långt kvar, börjar nästan bli lite orolig att de har glömt bort mig.
Hursomhelst så hoppas jag verkligen att mitt ärende blir godkänt, då vågar jag äntligen ta av mitt sparkonto och köpa en ny bil! Det är typ det som håller min livsgnista uppe just nu.
-1 härJag ser INTE fram emot att packa ihop mina saker och gå ut till bilen i -8,5 grader.... Allt kallare än -5 grader är ÖVERDRIVET kallt, om du frågar mig.....
Och ett paket har redan kommit till utlämningställetTvå av fyra beställningar jag har gjort i helgen är packade och skickade
Mmmmm, gulaschgrytaHemma idag. Legat sjuk hela helgen. Mår bättre idag men då datorn är med hem så blir det att jobba lite hemifrån istället.
Inga krav på att jag måste göra något men känns skönare för en själv.
Hunden har däckat i hundkorgen mycket nöjd över att vara hemma. Tittade ut på bilen och den är helt igenfrusen så jag är glad att jag inte tänkt åka någonstans idag.
Funderar på om mna ska slå till och göra en gulaschgryta nu när man ändå är hemma och den kan stå och puttra i några timmar