Vad gör vi? Del XCV

Negativt. Det finns nästan bara 3-skiftsjobb och nattjobb vill jag inte ta. Men om det inte löser sig med jobb snart så måste jag väl prova nattjobb också.

Funderar på vad vi ska äta till middag, vi har matlåda kvar sen igår men jag är inte ett dugg sugen på det. Har mått illa till och från i snart en veckas tid, så pass att sambon idag "tvingade" mig att ta ett graviditetstest, trots att jag äter p-piller :p.

Vill ha nåt enkelt och fräscht.

Har en hund som hävdar att maten han åt hos mormor ikväll inte räknas, för han har ju inte fått kvällsmat hemma.
Stackars vovve
15432591711637597192650622257694.webp

Fick just en bekräftelse att kompisens bröllopspresent är på väg :) Var orolig att det blivit något fel och att vi inte skulle hinna få den, men nu borde den hinna komma. Yay! :D

Tackkjol bestalld fran Sverige. Phu. Forsta forsoket blev jag skickad till Kanada hela tiden ... kjolen som kostade runt 500 sek blev da till $180 USD (1600 sek :crazy:) men jag fick "Cyber Monday" deal och den jag bestallde gick ner fran $55 till $19 :banana: ... Nu ska jag bli varm!

Och jag ska aterga till att bestalla pekbocker pa Svenska till Tiny ... phu sa besvarligt det har ar.:cautious:

Idag har vi jobbat på lagret. Efter att ha släpat flyttlådor idag var det lite tungt att göra liknande på lagret. Tur att sambon är stark och istadig!
Imorgon får jag sovmorgon. :heart Jag är såååå psyched!
Jag är lite väl sliten nu. Men efter den här v borde det lätta lite.

Har egentligen en massa saker jag skulle behöva ta tag i idag, men är så galet omotiverad att göra någonting alls :wtf:
Det är så kallt ute, jag har huvudvärk och bara blä. Måste ringa försäkringskassan, baka en tårtbotten till helgen, betala räkningar och städa lite. Har hitills vaknat, duschat och ätit frukost. Ge mig motivation till att resa mig från soffan!
Hur får ni er själva att göra sådant som måste göras när ni verkligen inte har lust?

Bytt däck och det tog längre tid än vanligt då jag tog fel hylsa till första däcket. Varför har inte alla bara 21 på alla hjul blir tokig :rage:! Så såklart fastnade den och sen försökte jag banka loss den men gick inte och sen leta efter en ny i storlek 21 och tillslut fann jag en i en låda :bow:

Men ska försöka gå loss den sen.

Kom ihåg till mig själv: DUBBELKOLLA alltid storleken INNAN!

Nu steker jag korv och potatisbullar, jättehungrig.

Har egentligen en massa saker jag skulle behöva ta tag i idag, men är så galet omotiverad att göra någonting alls :wtf:
Det är så kallt ute, jag har huvudvärk och bara blä. Måste ringa försäkringskassan, baka en tårtbotten till helgen, betala räkningar och städa lite. Har hitills vaknat, duschat och ätit frukost. Ge mig motivation till att resa mig från soffan!
Hur får ni er själva att göra sådant som måste göras när ni verkligen inte har lust?
Jag bara gör ändå. Skönt när det är gjort sen :)

Jag bara gör ändå. Skönt när det är gjort sen :)
Ja det är väl så man får göra, men nu är räkningarna betalda alla fall. Var lite orolig över om det skulle gå ihop den här månaden, men jodå det är lugnt. Mycket tack vare att jag har bilen utlånad just nu, har alltså inga kostnader för bensin. Sedan har jag konstaterat att jag har väldigt svårt att förstå att vi är två nu, det är inte bara min injomst som måste räcka utan vi har ju sambons också. Men det ger ångest varje månad alla fall. Gaaah. Är ju helt onödigt egentligen. Nu ska jag ta en alvedon, mata fiskar och ta tag i den här dagen

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 091
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
87 88 89
Svar
1 769
· Visningar
47 734
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 128
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka