Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis !!JAG HAR FÅTT JOBB! Ett vikariat på 6 månader, som städerska. Det kommer bli kanon
Har en hund som hävdar att maten han åt hos mormor ikväll inte räknas, för han har ju inte fått kvällsmat hemma.
Stackars vovve
Visa bifogad fil 21927
Ja.. Så han fick en bit pizzaJa, stackars vovve, man ser ju tydligt hur han LIDER
kan verkligen relatera.....Jag är vinterdeppad. Kom ifrån ingenstans och jag känner mig så slutkörd, trött och värdelös som människa.
Du är inte ensam.Jag är vinterdeppad. Kom ifrån ingenstans och jag känner mig så slutkörd, trött och värdelös som människa.
Jag bara gör ändå. Skönt när det är gjort senHar egentligen en massa saker jag skulle behöva ta tag i idag, men är så galet omotiverad att göra någonting alls
Det är så kallt ute, jag har huvudvärk och bara blä. Måste ringa försäkringskassan, baka en tårtbotten till helgen, betala räkningar och städa lite. Har hitills vaknat, duschat och ätit frukost. Ge mig motivation till att resa mig från soffan!
Hur får ni er själva att göra sådant som måste göras när ni verkligen inte har lust?
Ja det är väl så man får göra, men nu är räkningarna betalda alla fall. Var lite orolig över om det skulle gå ihop den här månaden, men jodå det är lugnt. Mycket tack vare att jag har bilen utlånad just nu, har alltså inga kostnader för bensin. Sedan har jag konstaterat att jag har väldigt svårt att förstå att vi är två nu, det är inte bara min injomst som måste räcka utan vi har ju sambons också. Men det ger ångest varje månad alla fall. Gaaah. Är ju helt onödigt egentligen. Nu ska jag ta en alvedon, mata fiskar och ta tag i den här dagenJag bara gör ändå. Skönt när det är gjort sen