Vad gör vi? Del XCV

Nu har jag LIMMAT kattluckan och hoppas att det håller..... Det är HELT omöjligt att skruva dit eländet.... :mad:! Limmet stinker :wtf: och det tar uppenbarligen MYCKET längre tid än bara 5 minuter att torka. Jag tänker att det kan vara pga kylan, men med hjälp av värme från hårtork blev det VÄRRE så jag lade ner den tanken.... Och sedan ska han lära sig använda den med. Hittills fattar han absolut ingenting, verkar det som....

NEJ!!!!
Det är fruset i slangen och man måste bära vatten till hästarna inifrån huset.... :mad: (Fast här funkar faktiskt slangen idag mitt på dagen, men det ska ju bli kallare i veckan.)
värmekabel i vattenslangen är guld värt
Lät dra en vattenledning med värme till baksidan av stallet så nu har jag bara fem meter slang som jag måste ta in vid minusgrader, det är supersmidigt

Nu är jag på G, hoppas jag i alla fall, planen är att köra diskamaskinen och städa/röja lite. Får se hur det går, diskmaskinen är prio ett i alla fall.

@hastflicka och alla andra. Ponnyn hann bli klar ikväll! Kanske lite kort svans men det får duga.
Visa bifogad fil 21851

Jisses sa sot. Har du mojligen monster? Lilla Tiny ar tokig it "Hast" (alla hastar, asnor, algar och liknande ar "hast"pa Svenska men utan ä-ljud. Det ar nastan sa man kan tro att hon kan lasa min Svenska har och ta efter :laugh: :rofl:

Nar yngste sonen var i 6-7 ars aldern prenumenerade vi pa kalle anka, bamse, och ett par till tidningar till honom. Han talade han hyffsad Svenska och larde sig lasa Svenska fran tidningarna sa hans Svenska blev plotsligt mycket samre och alla Å Ä Ö blev a och o ljud fran att ha varit uttalat bra. Nu later hans dotter nastan som han gjorde da. :cautious: :rofl:

Nu går diskmaskinen, men den oroar mig lite. Låter konstigt. Känns som den är på väg att ge upp, den har ändå rätt många år på nacken trots allt.

Ligger nu på soffan och vilar ryggen lite.

Fick påssjukan idag. En Betta tjej fick följa med hem från Djurhobby :sneaky:
Sedan köpte jag lite "snask" till firrarna, levande foder:d
Ikväll blir antagligen mitt akvarium hämtat:banana:

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 087
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
84 85 86
Svar
1 707
· Visningar
46 157
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka