inte jag heller men nu klagade hen över att två av däcken blivit så slitna igen så jag hoppas hen ser till att skaffa samma dimension den här gångenDå har jag inte någon bra förklaring.
såvida hen inte egentligen vill ha en dragster
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inte jag heller men nu klagade hen över att två av däcken blivit så slitna igen så jag hoppas hen ser till att skaffa samma dimension den här gångenDå har jag inte någon bra förklaring.
Spolade du framåt?Undrar över om min stegräknare är snålJag satte igång en ljudbok samtidigt som jag började att gå. Stegräknaren tyckte att jag hade gått 22 minuter men boken hade redan hunnit rulla 30 min. Mystiskt.
Alternativ tideräkningUndrar över om min stegräknare är snålJag satte igång en ljudbok samtidigt som jag började att gå. Stegräknaren tyckte att jag hade gått 22 minuter men boken hade redan hunnit rulla 30 min. Mystiskt.
Det är lite spännande iblandKollar på curling
Egentligen är jag trött och vill sova, men min hjärna säger att den vill pyssla. Då svarar jag att jag borde pyssla klart virkningen till söndag, men det går inte hjärnan med på. Den vill pyssla med lim och papper!
Det blir inget mer med det Jag har gjort tre askar, fyra rosetter, två ljuslyktor (till elektriska ljus förstås) och ett julkort idag, det får vara nog. Jag har en häst att virka klart!
Det blev em silver mot SkottlandDet är lite spännande ibland
Jag tittar på trav
Vi far val se hasten nar den ar klar? (garna de andra ocksa, men en virkad hast ar det enda jag skulle kunna astadkomma och darfor mer intressant)
Så söt@hastflicka och alla andra. Ponnyn hann bli klar ikväll! Kanske lite kort svans men det får duga.
Visa bifogad fil 21851
Så söt
Vad imponerad jag blir av dig!
Jag är helt oduglig på allt vad stickning och virkning heter
Så söt@hastflicka och alla andra. Ponnyn hann bli klar ikväll! Kanske lite kort svans men det får duga.
Visa bifogad fil 21851