Vad gör vi? Del XCV

Hostar slem och tittar på Skavlan.
Fascineras av Rose McGowan. så Bestämd och klok och så himla opererad eller botoxad?

Att klippa av sig håret för att slippa den manliga blicken och sluta skådespela. Och samtidigt vara som en plastdocka i ansiktet. Varför? Det blir motsägelsefullt. Tror hon på vad hon själv säger?

Undrar över om min stegräknare är snål😃Jag satte igång en ljudbok samtidigt som jag började att gå. Stegräknaren tyckte att jag hade gått 22 minuter men boken hade redan hunnit rulla 30 min. Mystiskt.

Undrar över om min stegräknare är snål😃Jag satte igång en ljudbok samtidigt som jag började att gå. Stegräknaren tyckte att jag hade gått 22 minuter men boken hade redan hunnit rulla 30 min. Mystiskt.
Spolade du framåt? :D:p
Eller stannade på övergångsställen? :idea:

Egentligen är jag trött och vill sova, men min hjärna säger att den vill pyssla. Då svarar jag att jag borde pyssla klart virkningen till söndag, men det går inte hjärnan med på. Den vill pyssla med lim och papper!
Det blir inget mer med det :mad: Jag har gjort tre askar, fyra rosetter, två ljuslyktor (till elektriska ljus förstås) och ett julkort idag, det får vara nog. Jag har en häst att virka klart!

Vi far val se hasten nar den ar klar? (garna de andra ocksa, men en virkad hast ar det enda jag skulle kunna astadkomma och darfor mer intressant) :D

Har packat och lappat alla poster nu. Bara sniglarna och akvariet kvar. :bump:
Sniglarna fångar jag in på fredag kväll. Akvariet hoppas jag på att det blir hämtat i morgon.
Men hen som ska hämta och köpa det, har inte hört av sig, inte frågat efter adress. :mad:Så jag får nog släpa med baljan till auktionenO_o

Eftersöker tips för att bli av med magsjuka. Inne på dag tre och jag är så sjukt trött på det nu. Mår inte dåligt och kan göra saker en liten stund åt gången men min mage är bara titalt kaos. Sambon är likadan. Skit osså.. (ha ha 😑)

Intensiv dag och rolig. Blev fottad av en dam som tyckte jag var så söt. Lite otippat!
Sen fick jag fem bukar marmelad av min pappa (och jag som aldrig äter marmelad), men det var tydligen viktigt så bara tacka så hjärtligt och ta emot :D

Sitter och känner för att skjuta skallen av mig själv och försöker reda ut alla trassliga tankar. Lättare sagt än gjort :banghead:

@hastflicka och alla andra. Ponnyn hann bli klar ikväll! Kanske lite kort svans men det får duga.
IMG_20181124_200017.webp

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 689
· Visningar
45 768
Tjatter Dags för årets tråd! Vad ska ni äta för gudomligt? Hur firar ni? Jag och sambon är bortbjudna till vänner och har fått i uppdrag att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 123
  • Låst
Tjatter Kan inte se att det startats någon ny tråd trots att det är en månad sedan den förra låstes. Ok, skrollar man ner finns det även en...
Svar
3
· Visningar
392
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Textilåtervinning
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur