Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Å varm choklad lät jättegott-9 ute så laddar upp med varm choklad till frukost innan jag ska iväg med sonen.
Mår smått illa och har gjort senaste dagarna, hoppas det inte är nåt allvarligt (dvs vinterkräksjuka). Men borde väl ha brutit nu fram i så fall.
Ring dietisten igen och säg att det nummer som angavs är fel och att de dessutom är mer anorexiainriktade?Var hos en dietist för att få hjälp med min övervikt. Hon ansåg att jag har för stora problem så hon kan inte hjälpa mig. Istället fick jag en flyer till ett ätstörningningscenter. Försökte ringa dit men möts av ett meddelande om att numret är felaktigt. Kollar på nätet och där är samma nummer angivet. Skrev ett mail istället. Men stället verkar vara mest inriktat på anorexia ser jag när jag googlat runt.
Själv bokade jag just ett bokslut för halva prisetBlack Friday hit och Black Friday dit.
Har fått flera sms från diverse företag idag. Varje gång det piper tror jag det är nått viktigt men nej enbart erbjudanden hit och erbjudanden dit
Ute är det vinter. Inne värmer luftvärmepumpen på men ska nog lägga in lite ved med.
Usch ja. Arbetslöshet suger. Och alla tunga räkningar som kommer olägligt.Åkt hem för att jobba hemma. Inser att min mancold snarare är en manflu
Ska försöka ha pengar kvar på kontot till lönen på tisdag så helgen går i knapphetens tecken. Har räkningar som täcker nästan hela lönen. A-kassa brukar dröja nån månad så jag måste ha kvar på kontot så räkningarna täckt innan kassan träder in. Ska försöka jobba extra lite överallt så jag får nån liten lön också.
Denna jävla ekonomi.
På skalet elgiganten har på sin hemsida så syns flärpen under hålet för kameran och kameran brukar ju alltid vara på baksidan.Hmm, fast syns det på bilden? Så dumt att Elgiganten inte har fler bilder...!
Det hade absolut funkat, om nu inte flärpen är utanpå på framsidan också? Men det är de kanske aldrig?
@godisklubba har ratt ... jag tror att det ar 9 timmars tidsskillnad.
Visst ar Floyd fin? Det ar den tamaste Turkey jag nagonsin sett. Han gillar verkligen att bli klappad och pysslad med av manniskor.
Vi korde over var hus buss till en av sonerna och har tankt stanna tills Lordag. Det ar inte sa himla langt att kora, men har man sitt "home away from home" med sig sa gor det ju livet lattare for bade oss och umganget och hundarna. Den andra sonen som bor har pa vastkusten har ocksa varit har med lilla Tiny for att fira dagen.
Da Camilla fyllde ar i Tisdags firade vi henne i dag och hon var med och hjalpte till att laga mat.
Farbror byggde hennes "hjalpa till" stol och den fungerar ju over all forvantan.
Bada sonerna och guldklimpen skalar potatis
@hastflicka Vilken smart ställning!