Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Firar inte jul allsJag försöker förstå hur romerska siffror fungerar men blir bara osmartare ju mer jag försöker förstå skiten -.-
Det verkade roligare än att skriva på en uppsats, men just nu känns uppsatsen roligare.
Det är dock ännu mer lockande att krypa ner i soffan med några filtar och gosedjur och se en serie på tv:n. Så så blir det nog
Annars har både igår och idag varit rena skitdagar. För att inte tala om alla julplaner, jag vill ha en vanlig jul!! Inte några större förändringar, just nu känner jag inte för att fira jul alls. För att inte tala om alla bråk släkten dragit igång nu, fattar de inte att inget kommer lösas av bråk?!
Jag brukar inte vara jättetaggad på julen, men inte heller såhär otaggad för julen.Firar inte jul alls
Så skönt så
!!Happy Thanksgiving
Det har ar Floyd. En kompis "pet turkey". Floyd stallde villigt upp for en liten demonstration infor en av de viktigaste dagarna i USA.
Visa bifogad fil 21754
Jag tror att klockan är -9 timmar på USAs västkust. Så om den är 00.00 i Sverige borde den vara 15.00 på västkusten.!!
Men vad stilig Floyd är!
Hur har ni firat dagen ?
Edit: eller snarare kommer att fira? Eller hur mycket klockan nu är där.