Helt galen.@Mirre Men fy vilken hemsk situation! Hoppas verkligen det löser sig för er
Det är obegripligt hur man kan göra en sådan sak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Helt galen.@Mirre Men fy vilken hemsk situation! Hoppas verkligen det löser sig för er
Hmm känns mer och mer att det är pappan som ligger bakom. Hoppas du får klarhet oavsett, inge roligt och vad mer ”sker bakom kulisserna” liksomNej, läraren blev tvungen att dra iväg idag så hon ringer mig i morgon. Pappan svarar inte på sms, inte när jag ringer och han ringer inte upp. Så han skiter ju helt enkelt bara i att svara. Vilket känns som ett svar i sig
Ja och jag fattar inte hur han kan göra så. Det drabbar ju inte mig, jag klarar mig alltid, det är ju sonen som drabbas hårdast. Men det fattar inte den där jäkla rövhattenHmm känns mer och mer att det är pappan som ligger bakom. Hoppas du får klarhet oavsett, inge roligt och vad mer ”sker bakom kulisserna” liksom
Allt mer pekar på att det är sonens pappa som skrivit på hans jeans. Men hur hanterar jag det? Ringer jag soc? Eller var vänder jag mig? Pappan vägrar fortfarande att svara och jag känner att jag kan inte bara släppa det, såhär kan han ju inte hålla på.
Ja så det borde ju vara dit jag får vända mig. Igen Händer väl ingenting den här gången hellerSoc antar jag, det är ju de som hanterar misstänkta situationer när barn far illa.
Kan skolan också anmäla kanske?Ja så det borde ju vara dit jag får vända mig. Igen Händer väl ingenting den här gången heller
Ja det hade ju varit bra, sonens lärare ska ringa mig idag så får prata med henne då.Kan skolan också anmäla kanske?
Känner att det blir mycket diskussion här om ett och samma ämne så jag startar en separat tråd om det istället.Ja det hade ju varit bra, sonens lärare ska ringa mig idag så får prata med henne då.