Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har också ställt en byrå i hallen istället för att ha allt på hatthyllan. Otroligt smidigt, blev så mycket mer ordning och ungarna hittar sina mössor och vantar mycket lättareSka köra förbi systembolaget och skaffa lite vin innan jag åker hem idag. Kan nog behövas innan jag tacklar IKEA-byrån.... Det är bara en LITEN byrå, men man ska inte låta sig luras av det. Det lär ligga femtielva små bitar inuti paketet..... Men vad SKÖNT det ska bli med lite ordning i hallen ! Slippa alla vantar och mössor som trillar ner i huvudet på en från hatthyllan......
Men vad är det för en hemsk bil du har ???Kvinnan som gav oflytet ett ansikte...
Servade ju bilen för 16 papp nyligen. Där upptäcktes att en styrled är rejält glapp och måste bytas, plus nåt annat litet - 4 papp till.
Igår fick jag besked om att sista dec är min sista arbetsdag här. Nu ringer jag till verkstaden för att fråga om ett varningsmeddelande på bilen. Detmåste fixas om bilen ska gå att köra. Reservdelen kostar 2 papp plus arbetet. Och så ska jag till tandläkaren nästa vecka.
Utgifter motsvarande ett års besparingar och bara en lön till innan jag blir utan jobb.
Hej nudlar, bönor och svamp......
Men @sthu hur ska du leva utan symaskin? Du som syr nästan jämt
Kläm in nånstans ! På toa texJag veeet! Det är faktiskt ganska jobbigt, jag blir fruktansvärt rastlös. Tur jag har vinyltryck att leka med istället
Men vad är det för en hemsk bil du har ???
Kvinnan som gav oflytet ett ansikte...
Servade ju bilen för 16 papp nyligen. Där upptäcktes att en styrled är rejält glapp och måste bytas, plus nåt annat litet - 4 papp till.
Igår fick jag besked om att sista dec är min sista arbetsdag här. Nu ringer jag till verkstaden för att fråga om ett varningsmeddelande på bilen. Detmåste fixas om bilen ska gå att köra. Reservdelen kostar 2 papp plus arbetet. Och så ska jag till tandläkaren nästa vecka.
Utgifter motsvarande ett års besparingar och bara en lön till innan jag blir utan jobb.
Hej nudlar, bönor och svamp......
Vilken tur för mig att jag köpte mig ytterligare en tysk älska min fina bilEn fransk...
Vilken tur för mig att jag köpte mig ytterligare en tysk älska min fina bil
Känner med dig , KramHar hur mycket som helst att göra men kan inte sitta still...
Ska väg till tandläkaren efter lunch. Kommer få mina tänder (saknar ju massor med tänder) och det kommer göra oooooont! Tandköttet har växt över skruvarna på ett ställe.'
Fasen också.
Har redan rejäl tandläkarskräck.