Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Går igenom dagens foton. Det stormade praktiskt taget ute och de flesta foton ser ut typ såhär :laugh:

29443

Äter frukost och konstaterar att min fil inte är lika kall som den brukar vara... Igår på kvällen tjöt frysen och det blinkade någon varningstriangel på den. Då fick jag tyst på den och hoppades att det bara var att jag missat att stänga ordentligt, men nu börjar jag misstänka att både kyl och frys lagt av :banghead:

Kan tilläggas att eländeskylen bara är ett år gammal ungefär, och att det nog kan vara lite sisådär med att få hjälp från hyresvärden på en fredag. Så tja, det här kan ju bli kul. Just idag önskar jag att det hade varit kall vinter så att allt i kyl och frys kunnat förvaras på balkongen...

God morgon! Jag är ledig idag med. Jätteskönt, verkligen. Det har varit alldeles för mycket här hemma sista veckan. På tisdag ska vi till sjukhuset igen. Han har insett att han inte bör köra bil när han mår så dåligt så jag får vara hemma och köra honom.

Nu sitter jag i köket med en kopp kaffe och målar ståltrådsblommor med nagellack. Blir så fint så. Vad ska jag ha dem till?

God morgon! Jag är ledig idag med. Jätteskönt, verkligen. Det har varit alldeles för mycket här hemma sista veckan. På tisdag ska vi till sjukhuset igen. Han har insett att han inte bör köra bil när han mår så dåligt så jag får vara hemma och köra honom.

Nu sitter jag i köket med en kopp kaffe och målar ståltrådsblommor med nagellack. Blir så fint så. Vad ska jag ha dem till?
Ta hand om er! :heart

Sitter på världens mest värdelösa endagsevent. 30 min presentation följt av 45 min frågestund där man kan gå runt och få hjälp. Jag har noll frågor och vill bara lyssna på föredragen och gå härifrån. Dagen hålls av ett företag och jag vill bara veta om de funktioner som presenteras är något för oss eller ej.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 536
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 025
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 598
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar