Vi har ”jag sköter räkningar, matinköp, lån, etc och han swishar när jag säger till att jag behöver pengar-ekonomi”.Har ni inte gemensam ekonomi finns det ju ingen anledning att delge några siffror
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har ”jag sköter räkningar, matinköp, lån, etc och han swishar när jag säger till att jag behöver pengar-ekonomi”.Har ni inte gemensam ekonomi finns det ju ingen anledning att delge några siffror
Jättebra ju!Jag sitter och säljer växter på en växtloppis. Kasching.
Nu är det inte mycket folk kvar och antalet plantor har krympt rejält.
Köpte du ingen skrivare för att din sambo inte fick något tv-spel?Gick in på Elgiganten och köpte en skrivare (så jag kan skriva ut symönster..! MEN OCKSÅ BRA ATT HA EN SKRIVARE!) Ringde sambon, helt oskyldigt, och frågade om han inte ville ha något nytt (dyrt) tv-spel eller så ”när jag ändå var på Elgiganten”
Men det ville han inte!! Argh! Plan failed.
Ja. Men nu överväger jag att packa ihop och åka hem.Jättebra ju!
Köpte du ingen skrivare för att din sambo inte fick något tv-spel?
Gud det märks att jag inte bott med någon på länge hade utan tvekan köpt oavsett om det behövdes en SKRIVARE och säkert inte ens haft någon tanke på tv-spel öht
Jag var supernära att spontanshoppa en skulptur för 24' efter några glas vin med en vän. Den hade varit svårförklarad för min man kan jag känna .Eller: stelt om man hade en sambo och kom hem och bara:
"Tja jag spontanköpte en vinthund i porslin i naturlig storlek för fem lakan. Tänker att den passar ju till allt här hemma".
Jag var supernära att spontanshoppa en skulptur för 24' efter några glas vin med en vän. Den hade varit svårförklarad för min man kan jag känna .
Argumentationen gick såhär (och jag skojar inte ens):Haha sånt händer ju JÄMT!
Argumentationen gick såhär (och jag skojar inte ens):
Min kompis: 24 lax är mycket för en skulptur tycker jag. Du är ju student!
Jag: Men alltså. Min mormor är 95 så jag blir säkert också minst 90. Om vi slår ut 24000 kr på 90 år så blir ju kostnaden per år typ ingenting!
Min kompis: Du det har du fan rätt i!
Klart jag köpte en skrivareKöpte du ingen skrivare för att din sambo inte fick något tv-spel?
Gud det märks att jag inte bott med någon på länge hade utan tvekan köpt oavsett om det behövdes en SKRIVARE och säkert inte ens haft någon tanke på tv-spel öht
Jag var supernära att spontanshoppa en skulptur för 24' efter några glas vin med en vän. Den hade varit svårförklarad för min man kan jag känna .
Rimligt!
Det mesta framstår ju mer logiskt efter nån flarra vin! Jag kan ändå följa ert resonemang
Jag beställde en jävligt dyr väska under en blöt afton. Morgonen därpå knackade det även på dörren och en hurtig person bara "hej du hade beställt fönsterputs". Man ba eh okej kom in.