Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvingade mig upp 09.30 för att vara vaken för att få en leverans stuckatur. Ska komma "mellan 10-14" men inte hört ngt än :cautious: Dricker nu kaffe och svettas lite när jag funderar på hur skiten är liksom packad. Hoppas på att jag kan bära ner det själv till källarförrådet. Snickaren kommer inte förrän fredag och sätter upp den och jag vill helst inte spendera två dagar i lägenhetsgarderoben med x antal packeterade bitar stucktatur :rofl:

Senast ändrad av en moderator:
Kolla en buke-cykel :D
(Ja jag har tråkigt)
FB_IMG_1557252626092.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 599
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V