Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har nyss fått en mycket utförlig förklaring av en (för mig) okänd man om vad halal-kött är. Han pratade oavbrutet om det i bussen, utan att prata till någon specifik person. Han stog liksom i mitten saken av bussen och berättade sin historia högt och tydligt så att alla skulle höra. Sedan avslutade han med att säga varför han hatar denna staden så mycket och varför han grovt ångrar att han flyttade hit...

Man lär sig något nytt varje dag... eller vad man nu säger :grin:

Är osäker dock på flamingosen ... känns lite väl smaklöst för den brittiska landsbygden :rofl:
Är det inte det som är motivet. När Barnaby förstår hur det hänger ihop, då åker han hem och dricker te. Samtidigt som skurken går kvar bland trädgårdstomtarna och plockar rosor

Är det inte det som är motivet. När Barnaby förstår hur det hänger ihop, då åker han hem och dricker te. Samtidigt som skurken går kvar bland trädgårdstomtarna och plockar rosor
Åååh såklart :idea: skamlösa jag som kommer och förstör den brittiska perfektionismen med mina perversationer :o

Jag säger bara, det är högst misstänksamt när en geolog råkar vara i närheten när jag dör av en sån hammare! @athena_arabians :cautious:

Vänta lite ... Ska hon få gå fri? :eek:

29381

Inköpt :devil:

Har nyss fått en mycket utförlig förklaring av en (för mig) okänd man om vad halal-kött är. Han pratade oavbrutet om det i bussen, utan att prata till någon specifik person. Han stog liksom i mitten saken av bussen och berättade sin historia högt och tydligt så att alla skulle höra. Sedan avslutade han med att säga varför han hatar denna staden så mycket och varför han grovt ångrar att han flyttade hit...

Man lär sig något nytt varje dag... eller vad man nu säger :grin:
Hmm, blockad på olika nätforum så han blev tvungen att spy ut sina åsikter på bussen?
:laugh:

Dricker ingefärs te, jätte förkyld, kände lite mån-tis och imorse smällde de bara på. Har jobbat i min egna takt och fått klar jobben ändån

Men va? Jag såg att det fanns någon överlevnads-serie med Bear Grylls på Netflix. Tänkte ha den i bakgrunden och slökolla medans jag jobbar. Men då ska man tydligen interagera och välja en massa saker genom programmet. WTF? Jag vill se tv inte spela ngt jävla videospel.. 😂

Hmm, blockad på olika nätforum så han blev tvungen att spy ut sina åsikter på bussen?
:laugh:
Haha! Men typ så :rofl:

Det var ju inte heller första gången han höll en föreläsning om halal-kött i bussen... men det skulle inte förvåna mig om han faktiskt var blockad från alla typer av nätforum, för vissa saker han yttrade var direkt elaka/kränkande också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 598
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar