Men har du så ont att du borde ha krycka och det inte går på jobbet: kan du jobba då?För att jobba med kryckan är i princip omöjligt
Jag vet ju inte vad du har för besvär med knäet. Finns det risk att du blir sämre om du pressar sas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men har du så ont att du borde ha krycka och det inte går på jobbet: kan du jobba då?För att jobba med kryckan är i princip omöjligt
Med tanke på att jag behöver ta mig upp och ner på golvet en hel del så kan knäet bli sämre ja.Men har du så ont att du borde ha krycka och det inte går på jobbet: kan du jobba då?
Jag vet ju inte vad du har för besvär med knäet. Finns det risk att du blir sämre om du pressar sas?
Samma här. Ibland saknar jag att få sitta på golvet och leka och prata med 1-2-åringarna. Men oftast trivs jag bättre med min admintjänst .Ibland saknar jag att vara ”på golvet”, som undersköterska inom äldrevården - men oftast inte
Tack! Ja det var det, tyvärrKul att se dig igen förresten @GardenAngel - det var ett tag sedan, välkommen tillbaka!
Du känner ju din vän bäst. Jag är ibland "femte hjulet" men känner mig inte mer utanför utan jag tror det beror mer på personerna man träffar och mindre på vilka relationskonstellationer som råder.Dilemma, behöver hjälp
Vän 1: singelmamma. Vi har kännt varandra länge och brukade umgås och ha kul innan hon fick barn. Hon har barnvakt ikväll + har en dejt som hon dejtat väldigt kort.
Hon vill gå ut ikväll med sin dejt och vill att jag hakar på med.
Också har hon bjudit in ett annat par varav tjejen är hennes bästis som är nykär med sin pojkvän sedan några månader. Jag är bekant med dem båda, inte mer än så.
Min vän ville att min sambo skulle komme med också men han jobbar. Nu är jag i dilemma att gå eller inte gå.
Min vän + hennes bästis, plus deras nykära dejter... jag = femte hjulet?
Hmmm....
Jag vill inte gå men jag tror att min vän verkligen vill att jag kommer. Men jag känner henne väl så jag tror att så fort jag är där så kommer hon glömma bort mig....
Jag behöver ingen babysitter men jag vet inte om jag behöver den här sortens umgänge öht....