Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag försöker skriva en artikel, problemet är bara att jag knappt vet vad en artikel är. Jag har typ gjort en "grund" men tror att det skulle underlätta om jag bara visste vad en artikel är... :cautious::idea:

Beställde mat från en restaurang här via onlinepizza (är själv med sovande barn så kunde inte hämta själv). Har suttit och väntat i en timme nu och får då ett meddelande om att restaurangen stängt, och nu är det för sent att beställa från typ alla ställen :( wtf liksom, den nedräknaren man får räknade ner och allt och sen bara avbröts det när det var tio min kvar. Blev faktiskt lite sur haha.

Beställde mat från en restaurang här via onlinepizza (är själv med sovande barn så kunde inte hämta själv). Har suttit och väntat i en timme nu och får då ett meddelande om att restaurangen stängt, och nu är det för sent att beställa från typ alla ställen :( wtf liksom, den nedräknaren man får räknade ner och allt och sen bara avbröts det när det var tio min kvar. Blev faktiskt lite sur haha.
vad för ställe var det?

Jag har ett alfons-huvud. Tycker jag är helt rund.

När jag var klar med mina behandlingar sa folk - va synd att du ska få hår, du har ju så snyggt huvud :rofl:
@Tonto - gör det. *Det växer ju ut ifall du ängrar dig.

Jag tror att jag har ett ganska "slankt" huvud men sen har jag ett relativt fett ansikte. Det hade varit lite bättre om det varit omvänt liksom.

Fan lider med dig @BernT !
Hatar när man är fett taggad på att käka ngt och sen bara nehepp.
Som när de tog bort den citrongravade laxtartaren på Riche och jag fick typ panik! Livet rämnade framför fötterna, kallsvetten bröt ut. Sen visade det sig att kocken kunde fixa den ändå och man kände att kvällen var räddad.

Fan lider med dig @BernT !
Hatar när man är fett taggad på att käka ngt och sen bara nehepp.
Som när de tog bort den citrongravade laxtartaren på Riche och jag fick typ panik! Livet rämnade framför fötterna, kallsvetten bröt ut. Sen visade det sig att kocken kunde fixa den ändå och man kände att kvällen var räddad.
Jaaaa! Väntade mig en såå god halloumirätt, vad blev det? KEBABPIZZA 😵😵😵😵 ville nästan gråta en skvätt haha 😂

Jag gillar inte ens kebab.

När man ska få paket av Postmord och ev inte kan ta emot och behöver vara övertydlig med lappar och fullmakter. Hoppas de kan klara av att haja..
BCC8E8E5-AAAA-4C56-AB5C-19A27847D0C3.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 029
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 599
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar