Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vad för ställe var det?Beställde mat från en restaurang här via onlinepizza (är själv med sovande barn så kunde inte hämta själv). Har suttit och väntat i en timme nu och får då ett meddelande om att restaurangen stängt, och nu är det för sent att beställa från typ alla ställen wtf liksom, den nedräknaren man får räknade ner och allt och sen bara avbröts det när det var tio min kvar. Blev faktiskt lite sur haha.
vad för ställe var det?
Verkligen!En lite mer fancy restaurang, min beställning gick på 300 så tycker de kunde lagat till den haha
Verkligen!
Surt!Enda som fortfarande hade öppet 2130 var pizzerior. Ville inte ha pizza men var sur och beställde ändå. Så nu sitter jag här med en pizza jag inte vill ha haha. Aja får äta en liten bit iaf. Fortfarande tjurig.
Jag har ett alfons-huvud. Tycker jag är helt rund.
När jag var klar med mina behandlingar sa folk - va synd att du ska få hår, du har ju så snyggt huvud
@Tonto - gör det. *Det växer ju ut ifall du ängrar dig.
Jaaaa! Väntade mig en såå god halloumirätt, vad blev det? KEBABPIZZA ville nästan gråta en skvätt hahaFan lider med dig @BernT !
Hatar när man är fett taggad på att käka ngt och sen bara nehepp.
Som när de tog bort den citrongravade laxtartaren på Riche och jag fick typ panik! Livet rämnade framför fötterna, kallsvetten bröt ut. Sen visade det sig att kocken kunde fixa den ändå och man kände att kvällen var räddad.
Jaaaa! Väntade mig en såå god halloumirätt, vad blev det? KEBABPIZZA ville nästan gråta en skvätt haha
Jag gillar inte ens kebab.
Vilken vekling jag blivit efter några år här i tropikerna. 18 grader här och jag fryser så jag huttrar vintern är här nu! Kl är 06.45 så förhoppningsvis lite varmare inom nån timme eller två
Man vänjer sig nog snabbt! Israelerna har ju vinterjacka och mössa när det är typ 22 grader
är du säker på att de kan läsa?När man ska få paket av Postmord och ev inte kan ta emot och behöver vara övertydlig med lappar och fullmakter. Hoppas de kan klara av att haja..
Visa bifogad fil 29365
Det är verkligen såå illa alltsåNär man ska få paket av Postmord och ev inte kan ta emot och behöver vara övertydlig med lappar och fullmakter. Hoppas de kan klara av att haja..
Visa bifogad fil 29365