Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ur led är tidenSnyggt! Ja kanske? Men tänker att det kan bli för mkt mot stuckaturen möjligen
Räcker upp en hand.Är det bara jag som har en tendens att sitta kvar i bilen när man kommit hem pga orkar inte gå in?
Mvh, Suttit här i 20 minuter.
Är det bara jag som har en tendens att sitta kvar i bilen när man kommit hem pga orkar inte gå in?
Mvh, Suttit här i 20 minuter.
Jag skyndar mig också in....hunden väntar ju !Jag sprintar in! Ibland till hunden, ibland för att sanera bort hästeri, ibland för att få ta av mig obekvämare kläder och annars för att få lägga mig raklång en stund.
Min är oftast med. Men de gånger hon inte är det är jag väääldigt snabb.Jag skyndar mig också in....hunden väntar ju !
Funderar på om jag ska raka av mig håret. Men av någon anledning så tycker jag att min hy är för ful för att det ska se bra ut att inte ha något hår? Jag känner mig ytterst logisk.
Så tänker jag med. Jag försöker oftast vara där 10-15min innan, bara utifall att de är tidiga så ska de inte behöva vänta på mig. Jag tänker att om jag kan bidra till att göra deras dag mindre stressig genom att offra 10-15 min av min tid - ja, då är det lätt värt det!Men alltså @Soffan74 är det så mkt att få vänta 8 minuter vid ett vårdbesök? Det är ju människor som är på besök där och människor som jobbar där! Tänker att det är svårt att hela dagen ska följa ett tidsschema på minuten då?
Tror jag väntade typ 15 minuter hos tandläkaren senast och reflekterade knappt över det. Man räknar väl med lite marginal tänker jag?
Hanterade precis en mkt uppretad kvinna som liksom stampar in i attack-mode pga att hon är SVINSUR över någon reklamation hon enligt henne inte fått bra hjälp med och ALLA är verkligen dumma i huvudet och KVALITEN suger ju verkligen och bara så vi vet så kommer hon ALDRIG SÄTTA SIN FOT HÄR MER.
Som avslut slänger hon upp sin väska på disken och bara "KALLAR DU DET HÄR KVALITET ELLER????".
Jag tittar lugnt på väskan och bara "nej jag håller med, det ser ju inte så bra ut, jag rekommenderar att du tar kontakt med Michael Kors-butiken om detta".