R
Raderad medlem 68338
Ligger i sängen/loftet och funderar på gardinstänger. Är nog för korkad. Har aldrig haft gardiner. Vart fan ska själva hållarna monteras upp? Kommer de liksom döljas av gardinen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läggningsvadå ?!
Aldrig ens hört talas om
Jag har precis säkrat min försörjning i ytterligare ett års tid. Känns skönt!
Det finns både och... Tror att du får googla lite för att se vad som passar in hos dig.Ligger i sängen/loftet och funderar på gardinstänger. Är nog för korkad. Har aldrig haft gardiner. Vart fan ska själva hållarna monteras upp? Kommer de liksom döljas av gardinen?
Det finns både och... Tror att du får googla lite för att se vad som passar in hos dig.
Du borde ha kornisher hos dig! Finns i olika stilar. Just de här hänger i mitt sovrum, finns mer diskreta och mer barocka
Visa bifogad fil 29343
@sthu bor du i Värnamo?
Hmm.. Du vill mena att det finns något som för mycket även för dig?Snyggt! Ja kanske? Men tänker att det kan bli för mkt mot stuckaturen möjligen
Nja kanske inte den typen av tanter.. däremot har jag satt upp en och annan gardinstångDet är uppenbart att du inte har umgåtts mkt med gamla damer i dina dagar
Alltså.. Har en bra om än flummmig dag än så länge. känner att nattens svängningar har tagit sin rätt men det går bra ändå.
Fick den här skickad till mig nyss. Underbar!
Visa bifogad fil 29346