Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu fick jag erbjudande om ett jobb som tidningsbud. Behovsanställning. Vet inte hur jag ska göra. Ringa upp och höra mig för om hur mycket det kan tänkas handla om? Frågan är om det går att kombinera med nuvarande jobb..
Kaos i hjärnan just nu..
Fundera i första hand över hur tidiga morgnar du klarar. Arbetstiderna är vidriga.

Fundera i första hand över hur tidiga morgnar du klarar. Arbetstiderna är vidriga.

Jag har jobbat konstiga tider förr, så det är jag inte så orolig för. Får jag bara sova 8 h under dygnet klarar jag ut det.
Verkar som att jobbet slutar 0555. Det betyder att jag har 5 min på mig att ta mig till skolan 1 mil bort. Knappast görbart..

Jag har jobbat konstiga tider förr, så det är jag inte så orolig för. Får jag bara sova 8 h under dygnet klarar jag ut det.
Verkar som att jobbet slutar 0555. Det betyder att jag har 5 min på mig att ta mig till skolan 1 mil bort. Knappast görbart..
Frågan är väl om du kan bli klar med rundan snabbare? Eller har man arbetsuppgifter inne nånstans tills arbetstiden är slut?

Här med! Ligger som stora isflak på marken O_o
Jösses! + @Magiana

Här har det regnat :love:
Suttit på kontoret och är egentligen påväg ut nu då jag redan ätit lunchen men det är lite av en utmaning att lämna soffan efter andra koppen kaffe med Jinns liggandes på mage och verkar sova djupt. Vill ju inte störa henne 🥴 (vet inte riktigt vad denna smiley ska föreställa men tänk er en gubbe som liksom inte kan låta bli att le)
C65D9B30-70E0-41A4-8E9E-2C91363A2795.webp

Ska pallra mig iväg till boxen. Inte tränat på nästan en vecka och det har bara blivit ett pass i veckan senaste månaden. Inte bra. Men den fysiska tröttheten är massiv just nu. Vet inte vad det beror på.. utmattningen? Hypotyreosen? Eller bara ren lathet?

Har iaf fått ny PWO på posten som jag ska hämta ut. Sen jäklar. Behöver en bra pwo tror jag :D

Ber en liten bön till makter jag inte tror på att barnet ska hålla sig nöjd och lugn en timme (busar på golvet) medan jag ska göra ett test online inför en utbildning jag sökt.

Sitter hemma, konstaterat att universum avskyr mig och funderar på om det är vettigt att köpa glass när jag går till affären. Hade tänkt vänta med godis osv till helgen, men ja...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 599
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar