Oj, vad det haglar ute!
Här med! Ligger som stora isflak på marken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, vad det haglar ute!
Fundera i första hand över hur tidiga morgnar du klarar. Arbetstiderna är vidriga.Nu fick jag erbjudande om ett jobb som tidningsbud. Behovsanställning. Vet inte hur jag ska göra. Ringa upp och höra mig för om hur mycket det kan tänkas handla om? Frågan är om det går att kombinera med nuvarande jobb..
Kaos i hjärnan just nu..
Isflak? Jösses. Hoppas att det inte medföljde isbjörnar.Här med! Ligger som stora isflak på marken
Fundera i första hand över hur tidiga morgnar du klarar. Arbetstiderna är vidriga.
Isflak? Jösses. Hoppas att det inte medföljde isbjörnar.
Här var hagelkornen rätt normala i storlek men de kom intensivt en stund.
Frågan är väl om du kan bli klar med rundan snabbare? Eller har man arbetsuppgifter inne nånstans tills arbetstiden är slut?Jag har jobbat konstiga tider förr, så det är jag inte så orolig för. Får jag bara sova 8 h under dygnet klarar jag ut det.
Verkar som att jobbet slutar 0555. Det betyder att jag har 5 min på mig att ta mig till skolan 1 mil bort. Knappast görbart..
Frågan är väl om du kan bli klar med rundan snabbare? Eller har man arbetsuppgifter inne nånstans tills arbetstiden är slut?
Jösses! + @MagianaHär med! Ligger som stora isflak på marken
Snyggt! Ja kanske? Men tänker att det kan bli för mkt mot stuckaturen möjligen
Fast varfor vill du ha gardiner och dolja ditt vackra fonster?
Vill skapa bordellkänslan!
Har du tankt dig roda sammets gardiner? Jag tror det ar snyggare nu!
Inte röda men sammet oj yes
Har redan franslampor, porslinshund i naturlig storlek och palmer
Jag alskar din hund och franslampor ... men fonstret ar sa vackert att det ar synd att gomma det.