Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var noga med att alltid matcha mattan:

29307

Jag har just slangt mina Merrell flip-flops i torktumlaren efter att ha lamnat dem ute i natt. Och bestallt ett par till. :cautious:

Haret tvattat, duschad, och nastan klar for dagen att starta. Det blir busy i dag sa jag satsar pa att klamma in en till kopp kaffee innan jag aker.

Hemma igen. Det blev inget IKEA i dag, jag far ta det i morgon da jag maste lana sonen's pick-up. Allt annat blev dock gjort ... Utom att forbereda spare ribsen for sous vide. Det ar dags att lagga pa rubben och lata dem marinera.

På måndag är det någon kändis som kommer och rider tillsammans med vänner/crew/film-team. Så j-a glad att jag är ledig då, då sådana här ritter/tillställningar är för mycket "f*ck around" för min mentala hälsa. Funderar på att ta en flaska vin och gå ner på stranden och åskåda spektaklet :rofl:

Kan uppdatera nu dagen efter med att säga att "spektaklet" gick jättebra och det var inte så mycket "f*ck around" och kändisen, Billie Eilish, är en duktig ryttare sedan innan och hon och hennes team av människor och security var jättetrevliga :):)

Jobb igen då. Hela min kropp skriker att det är bättre att stanna hemma idag men det är lika bra att få det överstökat. Bara åtta timmar av elände..
Nu har jag nu dessutom massa minusflex tack vare att jag gick hem igår. Så bara att jobba på och ser glad ut.

Sitter och äter frukost, och tänker på nattens dröm. Drömde att jag red igen, på en stoor fuxvalack. Den måste varit lite drygt 170 i mankhöjd, men kändes precis lagom att sitta på. Fan vad jag saknar det där ibland :(

Jag är såhär |-| nära att skita i allt och gå hem istället. Är så fruktansvärt trött, både fysiskt och psykiskt. Men jag biter väl ihop. Bara 35 dagar kvar, 35 dagar kvar. Sen väntar arbetslösheten.. Aldrig får man vara nöjd.
Så galet trött på det här!

Så, nu får det vara färdiggnällt för idag. Dags att plocka fram positiva tankar på något sätt.

@sthu Jag är helt övertygad om att du inom en snar framtid kommer köpa en lott och vinna storvinsten så du inte behöver jobba en dag mer i ditt liv om du inte vill :D

Japp idag är jag galet positiv trots att jag helst av allt bara vill hem och sova :D

Sen hoppas jag ju att du delar med dig av storvinsten nu när jag berättat om den :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
33 034
Senast: netia
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 599
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 045
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30