Tveksamt iom att de varit här idag och inte ringt enligt anvisning. Skulle haft möjlighet till att visa dem rörligt material. Då kunde jag visa genom charader.är du säker på att de kan läsa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tveksamt iom att de varit här idag och inte ringt enligt anvisning. Skulle haft möjlighet till att visa dem rörligt material. Då kunde jag visa genom charader.är du säker på att de kan läsa?
Det är verkligen såå illa alltså
Charader är kul! det är sorgligt ibland.Tveksamt iom att de varit här idag och inte ringt enligt anvisning. Skulle haft möjlighet till att visa dem rörligt material. Då kunde jag visa genom charader.
Inte så mkt råd allsVad får du för råd av dietist? Min IBS blev väldigt mycket bättre när jag började äta enligt fodmapdieten. Fick vara väldigt strikt i början, jobbigt men så värt det!
Fast det skulle du ju kunna kolla upp och testa på egen hand? Bara att googla ! Sajten alltomibs.se har t.ex. info om detta.Den har inte ens dietisten nämnt
Den har inte ens dietisten nämnt
Jag mår som om någon har kört över mig med en skottkärra full med skit. Är hela tiden på vippen att börja gråta, hjärtat slår hårt och fort och det är jobbigt att andas. Jag borde kontakta någon om det...
Fy så otroligt obehagligt!Ska stressa mig igenom en halvdag på jobbet idag.
Fick en rejäl skrämselchock igår och kroppen är därefter idag. Trots min mätare som varnar innan lågt blodsocker hann den inte med alls igår och jag har en blackout på nästan 1h där sambon kämpat för att få kontakt och tvingat i mig sött. Alla tecken jag brukar få på lågt blodsocker kom efteråt. Så när jag väl kvicknat till då började kallsvettningarna, stickningar i läppen, dubbelseende och hjärtklappningen komma så idag gör jag inte många knop.
Extra skrämmande då jag faktiskt hade mätaren i som ska varna. Tji för den tryggheten liksom.
Har för mycket att göra på jobbet för att vara hemma men jag är inte på topp idag. sambon var rätt skärrad han också.
Lite orosmoment är att imorgon ska jag resa till serbien med jobbet och att inte ha den trygghetskänslan med mätaren känns sådär.
Fy så otroligt obehagligt!
Är mätaren hel?
Är det bara jag som har en tendens att sitta kvar i bilen när man kommit hem pga orkar inte gå in?
Mvh, Suttit här i 20 minuter.
Haha det gör mina också. Eller sätter sig på huven/sidospelarna och trycker nosen mot rutan och skriker om jag inte öppnar!Nej. Katten hoppade in i bilen en gång (hade bildörren öppen)