Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har en ny idol tror jag. Songs of Boda :love:
Jag skulle köpt en skiva på konserten i måndags. Är jag alldeles för stalkig om jag hör av mig och frågar om han kan skicka en?

Tar de mest lungt och tittar på tv. Skulle handla blus idag men gubben följde med och de blev ju inte så som jag hade tänkt mig

Nedbäddad med vetevärmare på magen. Det brukar hjälpa, men egentligen borde jag nog ta en tablett också. Men nu är jag redan nerbäddad så då får det vara.

Min telefon funkar inte. När jag skulle försöka starta om den ringde den upp 112 :confused::nailbiting: kommer ej testa igen pga vill inte belasta akutsjukvården. Folk får skicka en brevduva eller ngt.
Jag fick min att göra samma sak för några dagar (?) sedan! Dock kom det på något jättehögt varningsljud precis innan så jag släppte mobilen i ren panik :D

Jag fick den att starta om genom att trycka på volym+, sen volym- och sen hålla inne av-knappen tills  symbolen kom upp. På min 8+ :)

Dags att krypa till sängs..... :)

Kollade precis till min Tradera-annons. Tack och lov är buden nu uppe i 16 kr i alla fall (slutar imorgon, så förhoppningsvis ökar det lite till) - jag var lite rädd att jag inte skulle få mer än 1 kr...... :nailbiting:

Men, men det är alltid bättre att sälja något som man inte vill ha för en LITEN summa än att bara låta det ligga och samla damm! Plus, varenda krona jag får IN kan användas till nästa nya roliga loppisköp :D !!

Jag fick min att göra samma sak för några dagar (?) sedan! Dock kom det på något jättehögt varningsljud precis innan så jag släppte mobilen i ren panik :D

Jag fick den att starta om genom att trycka på volym+, sen volym- och sen hålla inne av-knappen tills  symbolen kom upp. På min 8+ :)

Det googlade jag mig också till men funkade inte på min :laugh:

Nu har vi kommit hem efter en god middag (Sloppy Joe's och de basta Tater Tots EVER!) Jag vann ungefar 200 sek ... nar vinsten skulle ha varit runt 12000 sek. 🤨 Oh well ... jag vet ju att jag inte vinner. suck.
Den forsta hoskorden haller pa att tas in nu. Det ser sa harligt ut pa falten, men ar ett elande nar de kor pa vagen. :arghh:

Jag har fortfarande inte lyckats komma upp ur sängen. Det är liksom ingen idé. Jag har tappat all motivation.

Men i morgon måste jag i alla fall piska mig upp för att jobba mina 6 timmar så jag kan betala mina räkningar.

Just ätit frukost, nu smälta den och sen ta en cykeltur med mami :).

Bifogade filer

• 20190505_090234.webp
    20190505_090234.webp
    74,2 KB · Visningar: 8
På väg till stallet. Vet inte riktigt om jag ska motionera en ponny eller ej. Får se hur det känns när jag kommer fram (migrän tidigare imorse).

Hm, konstigt O_o
Men hur länge höll du inne av-knappen? På min kom det först upp den där "svep för att stänga av" och om en fortsatte att hålla inne av-knappen startades mobilen om efter det. Tror det var ca 10 sekunder eller något...

Typ flera minuter tills fingret började typ värka :rofl: Nope nada! Men det är ganska skönt faktiskt att vara utan mobil! :D Får fixa en ny imorn, idag tänker jag njuta av tillståndet lite i smyg ;)

Vaknade före 05, spanade in gårdsräven som såg ut att vara vid god vigör, släppte ut de fyrbenta galningarna som också vaknade och tog täcket med mig till soffan, knäppte på tv'n, somnade om och vaknade igen för sisådär 20 minuter sen :up:

En helt rimlig start på en söndag enligt mig :D

Sitter och äter och funderar om gräsklipparbatteriet kommer komma igång någon gång eller om det gett upp fullständigt. Står nu och laddar fortfarande efter 25 timmar och fortfarande har inte laddningspluppen kommit igång :cautious:

Tvättar och har uppdaterat hemsidan. Skulle behöva göra en hel del mer med den, men har beordrat mig själv att inte fastna framför datorn idag.
Ska vila lite innan jag åker ut till stallet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 498
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 607
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar