Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Jag sov länge och kommer inte igång med något. Medryttarhästens ägare har inte hört av sig så jag vet inte om/när jag ska rida nästa gång. Jag skickade ett meddelande för en dryg timme sedan, men hon har inte läst det och inte heller mitt sista meddelande i torsdags.

Vaknade tidigt och sitter och hanger framfor datorn ... om en stund tanker jag starta dagen med att jobba lite med hundarna innan jag stoppar ner fler plantor jag kopte i gar i sina krukor. Men innan jag gor det maste jag nog kopa fler krukor :o det blev en himla massa plantor i gar. :cautious:

Ligger och lyssnar på Outlander på Storytel och försöker stävja paltkoman efter middagen. Vill börja sy shorts men blev sååå trööött.

Snöat i natt.
Handlade på ÖoB. Fikade på Erikshjälpen. Köpte ett gäng Pygmeus till mitt stim, Djurhobby hade 25% på all corys idag. Hämtat paket.
Kollat ikapp all Robinson.
Ätit middag.
Nu vb och pumpfix

Alla dagens måsten är avklarade, förutom att ta in fyrbeningarna senare ikväll, så vad tusan ska jag nu göra resten av dagen :confused: :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 501
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 607
Senast: Grazing
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar