Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gillar färgkombinationen! Visst är det en klänning ursprungligen med volangerna? Och är nu en (eller två) tröja/-or med kjol till?
Och sedan skärpet som binder ihop överdel med underdel.
Väldigt snyggt!

@tornblomma

Tack!

Det är ett ihop-plock! Först en polotröja och sen en klänning. Och så en kjol över klänningen! :D Skärpet är från en gammal skinnjacka.

På tåget på väg emot Hufvudstaden. Tog fel hörlurar så nu kan jag bara höra men ena örat. Dags att köpa nya... Streamar Knightfall men pga hörlurarna och att jag är i en gudsförgäten del av landet där wifi inte fungerar perfekt så blir upplevelsen något hackig.

Det är strålande sol utanför tågfönstret. Tyckte jag läste om kyla och rusk som skulle vara på gång? Det kanske kommer imorgon - eller om jag har tur inte alls under helgen. Måndag kan det ruska.

Köpt tröja :D

Bifogade filer

• D585CE19-4D31-4154-B4FB-8B1376F589D7.webp
    D585CE19-4D31-4154-B4FB-8B1376F589D7.webp
    103 KB · Visningar: 14
Myser med särbon i soffan och tittar på film, eller ja ögonen trillar ihopa lite så jag tror det är dags att gå och lägga sig

Gjorde en lerinpackning, följt av en lång varm dusch och nu har jag parkerat mig i soffan och grunnar på det faktum att jag närmar mig 50 med stormsteg :cautious:
Det i sig gör väl egentligen inget, men jag hade nog en föreställning om att livet i sig skulle vara något annat än det är och det tål allt att grunnas på!

Ligger i en fluffig hotellsäng efter att ha blivit bjuden på denna pang-middag:

1. Pilgrimsmussla, brynt smör, löjrom och mangosallad

2. Kryddstekt rådjursrygg med savoykål , krispig brysselkål, brynt endive och lökmajonnäs.

3. Körsbärssorbet med choklad, tryffelkaka och rödbeta

Lyssnar på någon lugn sak på Spotify, försöker få mig själv ner i varv. Jag vill sova... nej. Jag behöver sova, ska upp tidigt imorgon. Jag avskyr att behöva gå upp tidigt på lediga dagar :meh:

Det ligger snö på backen. Inte mycket, men för mycket för att jag ska känna mig bekväm.
Och jag som syr upp sommarkläder och allt! :rage:

Tröstar mig med att klappa på mina nya fina tyger som snart ska bli just sommarkläder. Jag har köpt ett UV-aktiverat tyg, det byter färg i solen. Hur kul blir inte det för ungarna? Nu får jag nog lägga locket på för tygshopping ett tag. Målet var att tömma lådor, byrå och garderob, inte fylla på :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 508
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 612
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar