Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ett hormon som enligt fass ger lätt blåmärken.Vad är det för medicin? Viss medicin, blodförtunnande tex, ger lätt blåmärken.
Med största sannolikhet ingenting alls.Undrar vad man får för straff då jag blev 4 timmar sen med inlämningen?
Jag äter kortoson och mina insulinsprutor ger mig blåmärken. Låren och magen ser ut som jag har fläcktyfus. Fläckig som en leopard.Orolig över två blåmärken, medicinen som jag tar ger mig blåmärken lätt som jag har skrivit om tidigare. men nu har jag ett på magen stor som en hand och ena annan 5x5 cm. vet inte hur jag fått dem, vissa säger att det är pågrund att jag injicerar medicinen där och andra säger att det är ingen fara. Men jag kan inte låta bli att vara orolig.
Jag misstänker att smultronblommorna får frost....Allting ute är täckt av ett generöst lager frost. Det regnade och snöade lite igår så det fanns gott om fukt.
Nu vill jag ha varmt igen så jag kan fortsättamed trädgården och så att de blommande bärbuskarna ch träden inte fryser!
Sömmerska? Du är ju duktig på detSitter i personalrummet och väntar på att tiden ska gå. Jag vill hem! En liten del av mig har lust att strunta i allt och åka hem, men en annan del av mig har lite arbetsmoral och säger att jag ska bita ihop och tänka på lönen om inte annat.
Funderar på vad jag ska göra när jag blir stor. Är trött på att ta vilket jobb som helst..
Sömmerska? Du är ju duktig på det
Ta något nedtonat och diskret.Har fått info om hotellet för kvällens ledsagning! Börjar tveka på vad jag ska ha på mig. Förmodar att personen valt ut mig för att jag kanske är lite festligare lagd Hon sa ju att hon inte ville ha ngn "vårdperson" samtidigt är det ju kanske inte bra om man framstår som "ledsagar-clownen"
Gillar färgkombinationen! Visst är det en klänning ursprungligen med volangerna? Och är nu en (eller två) tröja/-or med kjol till?Ta något nedtonat och diskret.
Visa bifogad fil 29141