Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ruggig huvudvärk som inte blir bättre av att de ska bila bort entrétrappen här. Låter som hejsan.

Ingen av oss visste att de skulle komma och fixa trappen (vi visste inte ens att den behövde fixas men men) Underbara dag.

Precis varit hos tandläkaren också för att laga fyllningar som gått sönder och voila 4 000,- fattigare...

Ska dit nästa vecka igen..

Och idag ska jag till sjukhuset för att toppa upp med lite järn.

Kaosartad dag idag med skallebang.

Det regnar :bump:
Har skickat in deklarationen för att få tillbaka 16500 och momsdeklarationen för att få tillbaka momspengar för lastmaskinen.
Dag tre som jag inte har någon riktig röst, kraxar mest. Försöker hålla käften men det är inte lätt. Blir tydligt hur mycket jag pratat med mina djur hela tiden :love:

Blåser iskallt och mycket här idag! Tänkte rida på lunchen men har en del att göra på jobbet pga ledigt igår så jag tror jag rider efter jobbet istället och hoppas stormen lagt sig lite så det är trevligare att vara ute :p

59442647_2217195041874333_6542403175433319995_n.jpg

:down:

Snöat här idag också men inget som landat på backen, blåser för mycket för det. Men det är kallt som tusan ute. Vi vill ha chokladpudding vilket vi har, men vi har ingen grädde och det är ju godast med. Försöker bestämma mig för om jag orkar ta mig till affären eller inte

Regnat mest idag och jag försöker intala mig själv att det är bra för naturen, tänk på moder natur, eller gräsmattan om något. Jag är nog lite bitter för att jag tog på mig för lite när jag åkte till jobbet.
Men nu är jag hemma och har mjukisbyxorna på mig plus har dammsugit så nu har jag fått upp värmen igen :up:

Snöat här idag också men inget som landat på backen, blåser för mycket för det. Men det är kallt som tusan ute. Vi vill ha chokladpudding vilket vi har, men vi har ingen grädde och det är ju godast med. Försöker bestämma mig för om jag orkar ta mig till affären eller inte
Åh tusan, nu blev jag ju också sugen :arghh:

Sitter och funderar på att beställa ett par löjligt dyra shorts... Men, de verkar vara helt perfekta och perfekta shorts är då verkligen inte lätt att hitta. I värsta fall kan jag ju dessutom skicka tillbaka dem, men ja... Åh. Beslutsångest!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 529
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
711
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 615
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar